Zolder 3rd of september 2008
-
- Actief lid
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
These discs:

http://www.eliseparts.com/shop/index.ph ... cts_id=374
But then for the speedster (not indicated on that site but they are available!).
I use them together with Carbone Lorraine RC06 brake pads, super combo! Effortless braking on Zolder, lap after lap, with screaming tyres during braking...
Did you ever time your laps on Zolder and what is your fastest laptime then?

http://www.eliseparts.com/shop/index.ph ... cts_id=374
But then for the speedster (not indicated on that site but they are available!).
I use them together with Carbone Lorraine RC06 brake pads, super combo! Effortless braking on Zolder, lap after lap, with screaming tyres during braking...
Did you ever time your laps on Zolder and what is your fastest laptime then?

- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Maik, na de eerste chicane bijvoorbeeld, steek jij daar nog over? Doen namelijk heel veel mensen terwijl de meesten gewoon vol gas de heuvel op en af kunnen langs de binnenlijn. Er waren 2 of 3 plaatsen die ik van Bas anders moest rijden nadat ik gewoon de meute volgde. Hij had het steeds over 'Fout, kost je 23 meter' etc... Uiteindelijk zijn dat dan veel seconden.
Er was toch een of andere website waarbij je rondetijden op Zolder kon bekijken? Geen optie om dat eens op te zoeken?
Er was toch een of andere website waarbij je rondetijden op Zolder kon bekijken? Geen optie om dat eens op te zoeken?
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Als je de "binnenkant" van de bocht, de buitenkant van het circuit bedoelt denk ik dat je gelijk hebt. Als je de eerste chicane sneller/ruimer neemt, zit je daar meteen. In de ziekenhuisbocht naar beneden heb ik voldoende grip om aan de binnenzijde van die flauwe bocht te blijven. t wordt natuurlijk wel anders wanneer je voldoende vermogen hebt om daar veel harder te gaan.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik steek daar "half over". Ik vind het leuk om wat rondetijden te vergelijken, maar de laatste seconde hoeft er voor mij niet af, dus soms laat ik bewust her en der een metertje liggen als extra buffertje zeg maar
Voor de rest neem ik die ziekenhuisbocht wel helemaal aan de binnenkant, ik stuur hem dus alleen wat ruimer in...

Voor de rest neem ik die ziekenhuisbocht wel helemaal aan de binnenkant, ik stuur hem dus alleen wat ruimer in...