Op z'n minst een klein beetje onsportief om je op deze manier af te reageren terwijl je in beginsel zelf fout zit.
@Gerard: ik had het over mooie vrouwen! Beetje nare smaak heb je...

Yep er zijn goede en slechte al heb ik in Belgie het idee dat er van iedere slechte agent een goede te maken is (na het overhandigen van een fles sterke drank).Pipo schreef:Gezien mijn zware voet ben ik zeker geen fan van de politie, maar ze worden wel betaald om wetten te handhaven hé. Ieder van ons probeert zijn job zo goed mogelijk uit te voeren (of zou dat eigenlijk moeten)En zoals in iedere job vind je er bij die flexibel zijn en nadenken de zin en onzin van bepaalde regeltjes, en piereneukers die overal de puntjes op de i willen zetten. Of kleine mannetjes die het beetje macht dat ze hebben opblazen en misbruiken. En zo het imago verpesten voor diegenen die het wel goed menen. Maar ze zijn er - goede agenten; je moet ze alleen willen zien.
Ik voer de originele grote plaat vooraan (met velcro bevestigd). Niet omdat het zo gedicteerd wordt (daar veeg ik mijn voeten aan), maar omdat ik het praktisch vind als bodem-waarschuwing. Ik hang ze exact op 14cm van het asfalt (is de standaard bodemvrijheid van de Speedster). Zo weet ik dat als mijn plaat iets raakt, ik onmiddelijk moet stoppen wil ik mijn bodemplaten niet krassen. Heel handig vind ik dat.
Dat was meen ik me te herinneren € 65, maar met de recente verhoging van de boetes over de gehele linie is deze waarschijnlijk ook meegenomen.gerben schreef: Deze post was bedoeld om leden van dit forum erop te wijzen dat rijden met een klein kenteken nu € 90 kost.terwijl dit eerder , ook aangeven op dit forum veel minder koste en ik daarom besloten had om dit risico te nemen.