probleem na tankbeurt
- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
- Locatie: grobbendonk
probleem na tankbeurt
hoi
de gemeten code p 1514
ik was zo de kluts kwijt dat ik dat ding nog niet op kreeg
grt stefan
de gemeten code p 1514
ik was zo de kluts kwijt dat ik dat ding nog niet op kreeg

grt stefan
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Kijk even of je hier wat aan hebt, anders zoek ik vanavond nog wel even:
http://gearchatter.com/viewpost13507.php
http://gearchatter.com/viewpost13507.php
Die code kreeg Mark ook toen de klep teveel geflowed had. De gemeten hoeveelheid flow is hoger dan de parameters in de CPU.
Als de klep zelf niet is aangeraakt is het een kwestie van valse lucht of misschien wervelingen.
Stefan, zet de oude aanzuigbuis eens terug. Volgens mij moet het dan beter gaan.
"ik was zo de kluts kwijt dat ik dat ding nog niet op kreeg"
huh? Wat was je kwijt? En wat kreeg je niet op?
Als de klep zelf niet is aangeraakt is het een kwestie van valse lucht of misschien wervelingen.
Stefan, zet de oude aanzuigbuis eens terug. Volgens mij moet het dan beter gaan.
"ik was zo de kluts kwijt dat ik dat ding nog niet op kreeg"
huh? Wat was je kwijt? En wat kreeg je niet op?

- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Ok, ik heb geen verstand van electronische gaskleppen dus kan iemand bevestigen of die van Stefan kapot is? Wanneer hij z'n gas intrapt gaat deze traag in schokjes open. Laat hij gas los, dan schiet hij in ene dicht.
Mag iemand me overigens gelijk wel even uitleggen wat nu de toegevoegde waarde van een electronische gasklep zou moeten zijn. Ik ben toch voorstander van de oude techniek met een simpele kabel.
Mag iemand me overigens gelijk wel even uitleggen wat nu de toegevoegde waarde van een electronische gasklep zou moeten zijn. Ik ben toch voorstander van de oude techniek met een simpele kabel.
- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
- Locatie: grobbendonk
probleem na tankbeurt
hoi
hier ben ik terug en nog steeds zonder resultaat
gasklep opent langzaam(in kleine schokjes net zoals een stappenmoter)
en als je gas lost zeer vlug dicht(kan normaal zijn ik weet het niet)
ben een beetje de moed aan het verliezen
grt stefan
hier ben ik terug en nog steeds zonder resultaat
gasklep opent langzaam(in kleine schokjes net zoals een stappenmoter)
en als je gas lost zeer vlug dicht(kan normaal zijn ik weet het niet)
ben een beetje de moed aan het verliezen

grt stefan
Hou vol Stefan, je bent er bijna!
Het snel sluiten van de klep klopt wel, daar is de veerconstructie voor. Het schokkerig openen weet ik niet of dat normaal is, maar zou goed kunnen.
Heb je nu al de oude zuigbuis weer terug gemonteerd?
Controleer de aansluiting van de klep op het inlaathuis. Monteer de oude zuigbuis. Sluit leidingen aan.
Als het dan nog niet werkt kan je naar de klep zelf gaan kijken. Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat deze kapot zou zijn.
Het snel sluiten van de klep klopt wel, daar is de veerconstructie voor. Het schokkerig openen weet ik niet of dat normaal is, maar zou goed kunnen.
Heb je nu al de oude zuigbuis weer terug gemonteerd?
Controleer de aansluiting van de klep op het inlaathuis. Monteer de oude zuigbuis. Sluit leidingen aan.
Als het dan nog niet werkt kan je naar de klep zelf gaan kijken. Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat deze kapot zou zijn.
- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
- Locatie: grobbendonk
probleem na tankbeurt
hoi andre en allen enz
ik heb daarstraks 3 verschillende buizen geprobeerd en bij alledrie net hetzelfde resultaat motor start direct toeren varieeren van 1500 tot 2500
en 5 seconden daarna word de motor sputteren en speken dat het een lieve lust is
als ik iets koop heb ik dat altyd aan menne tutter
nog iets vergeten te schrijven de gasklep zag onderaan redelijk zwart
en in het spruitstuk was het redelijk vettig (denk dat het komt van de
SPEKENDE motor
grt stefan
ik heb daarstraks 3 verschillende buizen geprobeerd en bij alledrie net hetzelfde resultaat motor start direct toeren varieeren van 1500 tot 2500
en 5 seconden daarna word de motor sputteren en speken dat het een lieve lust is
als ik iets koop heb ik dat altyd aan menne tutter
nog iets vergeten te schrijven de gasklep zag onderaan redelijk zwart
en in het spruitstuk was het redelijk vettig (denk dat het komt van de
SPEKENDE motor

grt stefan
- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
- Locatie: grobbendonk
probleem na tankbeurt
hoi
hier ben ik terug jaja maik de nagel op de kop
maar ik had er speciale 2 componentlijm van inotec voor aangeschaft
een veel te duur koffertje blijkt nu .maar wat ben ik blij dat het dat maar is men schoonbroer(die eigelijk ni echt schoon is ) ge zie ik kan terug
he kent iemand die dat spul kan lassen
dus zal dat ook weer in orde komen hoop ik
en al bij al begint het al aardig snel te gaan hoor montage en demontage
groeten en aan iedereen die geholpen heeft nen hele dikke merci
en allen das voor u met speciale dank voor dat vies ding he
dat ik verdomd van zenuwen nog niet op kon zetten
grt stefan en monia
hier ben ik terug jaja maik de nagel op de kop
maar ik had er speciale 2 componentlijm van inotec voor aangeschaft
een veel te duur koffertje blijkt nu .maar wat ben ik blij dat het dat maar is men schoonbroer(die eigelijk ni echt schoon is ) ge zie ik kan terug

dus zal dat ook weer in orde komen hoop ik
en al bij al begint het al aardig snel te gaan hoor montage en demontage
groeten en aan iedereen die geholpen heeft nen hele dikke merci
en allen das voor u met speciale dank voor dat vies ding he
dat ik verdomd van zenuwen nog niet op kon zetten

grt stefan en monia
- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
- Locatie: grobbendonk
probleem na tankbeurt
allen hoi
ikheb verleden jaar een zitmaaier klaar gemaakt voor zitmaaierrace
ik zal daar een nr plaat op hangen
daar zit weinig elektronische rommel in
grt stefan
ikheb verleden jaar een zitmaaier klaar gemaakt voor zitmaaierrace
ik zal daar een nr plaat op hangen
daar zit weinig elektronische rommel in

grt stefan