pro race 1.2 spigot rings??? nitron snoepjes
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Je hebt nog meer gereedschap nodig..... dop of pijp nr 13. Links voor zit een bracket achter de veer met 2x M8 boutjes vast. Als je de Nitrons besteld, vraag dan ook of er een vervangings bracket bij zit. De Nitrons hebben een grotere diameter als de standaard veren en gaan zeker met de standaard bracket clashen!
Het klusje 'Nitrons installeren' mag geen probleem geven voor de gemiddelde sleutelaar.
Vergeet niet de afdicht-ringetjes vettig te maken zodat vocht geen kans krijgt de wentellagertjes, waar de veren mee aan de auto zitten, te verzieken.
Eenmaal gemonteerd zal je je auto qua handling en gevoel niet meer herkennen.
Succes!
Het klusje 'Nitrons installeren' mag geen probleem geven voor de gemiddelde sleutelaar.
Vergeet niet de afdicht-ringetjes vettig te maken zodat vocht geen kans krijgt de wentellagertjes, waar de veren mee aan de auto zitten, te verzieken.
Eenmaal gemonteerd zal je je auto qua handling en gevoel niet meer herkennen.
Succes!

- Arno
- Contacteer:
Ja, er zit als het goed is een nieuwe bracket bij voor de zijde waar de ABS unit zit. Die moet iets breder zijn voor de Nitrons.
Zie hier: http://www.verboom.net/projects/speedst ... index.html
Zelfde verhaal op de 111R tegenwoordig..
Bye, Arno.
Zie hier: http://www.verboom.net/projects/speedst ... index.html
Zelfde verhaal op de 111R tegenwoordig..
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
In mijn geval heb ik gewoon geen zin om rond te bellen hoeveel iets kost e.d.
Er stond op de site bij dat ze op de Speedster passen en een prijsvermelding. Gewoon duidelijk (behalve dat ze niet op voorraad bleken te zijn ghehe). Doordat tegenwoordig toch alles op de deurmat gestort kan worden maakt het gewoon niet uit of ik het in NL koop of dat ik het uit Irak laat komen aanvliegen...
@Hanm: heb t1-r besteld bij Zonneveld banden. Voor volgende zomer reserveren we vast een potje voor een tweede set velgen met semi's.
Er stond op de site bij dat ze op de Speedster passen en een prijsvermelding. Gewoon duidelijk (behalve dat ze niet op voorraad bleken te zijn ghehe). Doordat tegenwoordig toch alles op de deurmat gestort kan worden maakt het gewoon niet uit of ik het in NL koop of dat ik het uit Irak laat komen aanvliegen...
@Hanm: heb t1-r besteld bij Zonneveld banden. Voor volgende zomer reserveren we vast een potje voor een tweede set velgen met semi's.

- Dennizz
Via www.gkb-import.nl zeker?piet schreef:Ik zag dat je ze ook in Nederland kon bestellen vandaar mijn vraag.
Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of je ze particulier of zakelijk moest bestellen. Zakelijk bestellen kan ik ook had ik daarbij gezegd. Verder vroeg ik nog naar de prijs van 1 setje velgen.
Als antwoord kreeg ik alleen dat je ze zakelijk moest bestellen. Niets over prijs of verdere informatie.
Misschien dat dit een reden is waarom je ze besteld in het buitenland. Simpel en je weet een prijs zonder dat je er 2 keer om hoeft te vragen?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- allen
- Contacteer:
Zo, vandaag de banden om laten leggen bij Zonneveld. Op advies gekozen voor de hogere 55 ipv 50 band. Blijft nog even de overweging of ik de wagen ga opkrikken op m'n toch wat schuine oprit, maar dat komt uiteindelijk wel goed.
Hopen dat het onderstel op tijd binnen is zodat ik dat nog op tijd gefixed kan krijgen voor 4 november.
@Gerard: 14 dagen wachten is goed mee te leven dacht ik zo...

Hopen dat het onderstel op tijd binnen is zodat ik dat nog op tijd gefixed kan krijgen voor 4 november.
@Gerard: 14 dagen wachten is goed mee te leven dacht ik zo...
- allen
- Contacteer:
Piet, bmw mensen zijn wachten niet gewend maar ik heb vandaag te horen gekregen dat het bij mij alleszins mee is gevallen. Had de velgen begin september besteld nadat ik op de site las dat ze op voorraad lagen. En het enige wat tot dusver ontbreekt is een center cap. Die wordt nagestuurd. Banden zijn T1-r. 225/45 17 achter en 195/55 16 voor.
Vraag is dan nu aan jou (want ik wil ook alles weten) waar je deze velgen in NL kunt krijgen (zelfde specs als tms), wat de wachttijd is en wat je moet aftikken. Voor volgend seizoen heb ik er namelijk graag een set bij.
Vraag is dan nu aan jou (want ik wil ook alles weten) waar je deze velgen in NL kunt krijgen (zelfde specs als tms), wat de wachttijd is en wat je moet aftikken. Voor volgend seizoen heb ik er namelijk graag een set bij.