Hardtop (evt. kortstondig te leen)

Op zoek naar onderdelen.
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

allen schreef:Welke mensen zeiden een paar maanden terug nog dat het vraagstuk onderstel vs nitrons een 'no brainer' was? Stelletje!!! :bash: :lol:
Kennelijk bedoeld hardtop vs Nitrons. Just wait and see, Allen :D .

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

:D Ze liggen sinds een half uur in de huiskamer. Prachtig. Gewoon zonde om ze te monteren. :twisted:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Mooi spul he 8)
Alleen na 2 jaar worden ze wat minder mooi (ik moet ze gewoon een keer gaan schoonmaken...).
Afbeelding
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Sinds wanneer heeft Maik een Turbo dan? :shock:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Dit is niet schoonmaken voor de pats, maar voor technische redenen... dat mag toch wel :oops: :roll:
Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

allen schreef::D Ze liggen sinds een half uur in de huiskamer. Prachtig. Gewoon zonde om ze te monteren. :twisted:
He Nitrons! Ga je ze zelf monteren?
Lotus Elise S2
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Waah, daar heb ik Maik op de kast! Grapjes maken over m'n postuur... :twisted:

@HJ: Dat is wel de bedoeling en wel asap. Heb nog wel even gevraagd of Arno tijd heeft om me evt. te begeleiden. Ziet er allemaal op zich simpel uit al weet ik nog niet zo goed wat ik met de twee bumpsteerplaatjes aan moet. Maar daar heb ik dan ook nog geen huiswerk voor gedaan. Agenda begint ook al aardig vol te raken. Zondag even met Vino en broer naar C&C rijden, de vrijdag erop naar Zonneveld voor de uitlijning en dan 4 november (als ik de rest ook naar wens heb) dagje spelen op Zolder. :roll:
Kom je gezellig langs dan als ik of we aan het sleutelen zijn? De koffie komt hier niet uit kartonnen bekertjes. :lol:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

allen schreef:Waah, daar heb ik Maik op de kast! Grapjes maken over m'n postuur... :twisted:

@HJ: Dat is wel de bedoeling en wel asap. Heb nog wel even gevraagd of Arno tijd heeft om me evt. te begeleiden. Ziet er allemaal op zich simpel uit al weet ik nog niet zo goed wat ik met de twee bumpsteerplaatjes aan moet. Maar daar heb ik dan ook nog geen huiswerk voor gedaan. Agenda begint ook al aardig vol te raken. Zondag even met Vino en broer naar C&C rijden, de vrijdag erop naar Zonneveld voor de uitlijning en dan 4 november (als ik de rest ook naar wens heb) dagje spelen op Zolder. :roll:
Kom je gezellig langs dan als ik of we aan het sleutelen zijn? De koffie komt hier niet uit kartonnen bekertjes. :lol:
Laat maar even weten wanneer je gaat sleutelen, kom ik wel even een bakkie doen :thumbup: . Ik heb de Nitrons ook zelf gemonteerd. Goed invetten! Als het goed is zit er vet bij. En na montage inspuiten met siliconenspray. Ziet er vies uit maar het vuil komt niet bij de Nitrons.
Uitlijnen heb ik ook bij Zonneveld laten doen en de bumpsteerplaatjes bij Van Sten.
Lotus Elise S2
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

Met zoveel assistentie weet je iig zeker dat je ze er niet verkeerd om opzet.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Er zit geen vet bij maar ik zal de juiste vetten wel even opgooglen en bij ADL vandaan trekken. Alleen uitlijnen zal ik zeker niet zelf kunnen doen, maar de rest vind ik wel leerzaam en leuk.

@Gerard: als ik m'n mond niet kan houden onder het sleutelen wil er vast nog wel wat ondersteboven gemonteerd worden!
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

Allen,

Weet dat je na stuurhuis verhogen (bumpsteer plaatjes) weer naar Zonneveld zal moeten gaan.

Als het goed is ben je HIERal aangemeld??

Anders kan je altijd nog bij MARKaankloppen.

succes.
Afbeelding
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik lees daar weleens wat, maar post er nooit. Bedankt voor de link. Het plaatje wil ik er gelijk ook inzetten zodat ik maar 1 keer hoef uit te lijnen. Zie alweer dat ik veeeeeeeeeeeeeeel verlengstukken moet sprokkelen. :?
Zijn dat van die britse bouwgrapjes zeker...
ohjeetje..
Actief lid

allen schreef:Waah, daar heb ik Maik op de kast! Grapjes maken over m'n postuur... :twisted:

Zit er wel een sleutel bij om de hoogte correct in te stellen? Die moet passen op twee gaten in de ring en is half rond. Beter dan met een centerpen o.i.d. instellen.

Groeten,

Nico
Speedster 2.2
Golf GTI
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ha Nico, die had ik eerder dan m'n nitrons. :shock:

Kan iemand nog even bevestigen of ik maar 16 stuksvan het onderstaande hoor te hebben? Alleen voor de voorzijde of mis ik een setje voor de achterdempers? Geen trek om straks alles voor niets los te schroeven.
Bijlagen
16.jpg
16.jpg (55.34 KiB) 2233 keer bekeken
ohjeetje..
Actief lid

Ja, klopt. Twee bussen per ophangpunt en twee ringen. Maakt dus 8 bussen en 8 ringen in totaal. Wel even de lagers in de ophangpunten van de schokbreker zelf invetten. En er op letten dat de ringen bij de montage goed aansluiten.

Groeten,

Nico
Speedster 2.2
Golf GTI
Plaats reactie