Waah, daar heb ik Maik op de kast! Grapjes maken over m'n postuur...
@HJ: Dat is wel de bedoeling en wel asap. Heb nog wel even gevraagd of Arno tijd heeft om me evt. te begeleiden. Ziet er allemaal op zich simpel uit al weet ik nog niet zo goed wat ik met de twee bumpsteerplaatjes aan moet. Maar daar heb ik dan ook nog geen huiswerk voor gedaan. Agenda begint ook al aardig vol te raken. Zondag even met Vino en broer naar C&C rijden, de vrijdag erop naar Zonneveld voor de uitlijning en dan 4 november (als ik de rest ook naar wens heb) dagje spelen op Zolder.
Kom je gezellig langs dan als ik of we aan het sleutelen zijn? De koffie komt hier niet uit kartonnen bekertjes.
allen schreef:Waah, daar heb ik Maik op de kast! Grapjes maken over m'n postuur...
@HJ: Dat is wel de bedoeling en wel asap. Heb nog wel even gevraagd of Arno tijd heeft om me evt. te begeleiden. Ziet er allemaal op zich simpel uit al weet ik nog niet zo goed wat ik met de twee bumpsteerplaatjes aan moet. Maar daar heb ik dan ook nog geen huiswerk voor gedaan. Agenda begint ook al aardig vol te raken. Zondag even met Vino en broer naar C&C rijden, de vrijdag erop naar Zonneveld voor de uitlijning en dan 4 november (als ik de rest ook naar wens heb) dagje spelen op Zolder.
Kom je gezellig langs dan als ik of we aan het sleutelen zijn? De koffie komt hier niet uit kartonnen bekertjes.
Laat maar even weten wanneer je gaat sleutelen, kom ik wel even een bakkie doen . Ik heb de Nitrons ook zelf gemonteerd. Goed invetten! Als het goed is zit er vet bij. En na montage inspuiten met siliconenspray. Ziet er vies uit maar het vuil komt niet bij de Nitrons.
Uitlijnen heb ik ook bij Zonneveld laten doen en de bumpsteerplaatjes bij Van Sten.
Er zit geen vet bij maar ik zal de juiste vetten wel even opgooglen en bij ADL vandaan trekken. Alleen uitlijnen zal ik zeker niet zelf kunnen doen, maar de rest vind ik wel leerzaam en leuk.
@Gerard: als ik m'n mond niet kan houden onder het sleutelen wil er vast nog wel wat ondersteboven gemonteerd worden!
Ik lees daar weleens wat, maar post er nooit. Bedankt voor de link. Het plaatje wil ik er gelijk ook inzetten zodat ik maar 1 keer hoef uit te lijnen. Zie alweer dat ik veeeeeeeeeeeeeeel verlengstukken moet sprokkelen.
Zijn dat van die britse bouwgrapjes zeker...
allen schreef:Waah, daar heb ik Maik op de kast! Grapjes maken over m'n postuur...
Zit er wel een sleutel bij om de hoogte correct in te stellen? Die moet passen op twee gaten in de ring en is half rond. Beter dan met een centerpen o.i.d. instellen.
Kan iemand nog even bevestigen of ik maar 16 stuksvan het onderstaande hoor te hebben? Alleen voor de voorzijde of mis ik een setje voor de achterdempers? Geen trek om straks alles voor niets los te schroeven.
Ja, klopt. Twee bussen per ophangpunt en twee ringen. Maakt dus 8 bussen en 8 ringen in totaal. Wel even de lagers in de ophangpunten van de schokbreker zelf invetten. En er op letten dat de ringen bij de montage goed aansluiten.