Je moet het zeker bij jouw verzekering neerleggen als je denkt dat je er recht op hebt. Jouw verzekering moet die claim daarna weer neerleggen bij de verzekering van de tegenpartij.
Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Waardeverlies
Ja Maik ,rechtsbijstand heb ik....En ik heb dat bij mijn verzekering gaan uitleggen.Maar die 2 vrouwkes menen dat ik daar geen recht op heb en zeggen dat een gerepareerde auto evenveel waard is als een nieuwe.
Ik heb hun hetzelfde uitgelegd als waar ik deze discussie mee ben begonnen.Maar helaas konden ze die logica niet volgen.Neen ze bleven stuurs met hun dossiers bezig.
Ik kreeg eerder de indruk dat het voor mij tijd was om verder te gaan.Want dat ze nog veel werk hadden.En ze bijgevolg geen tijd hadden om de zever van deze gek te aanhoren.
Hopelijk krijg ik die dossiers te pakken.
En als ze dan nog niet slimmer worden.Ga ik als 20jarige goede klant bij DVV weg met al mijn verzekeringen.
En dat zijn er al wat.
Het is een beetje zoals mijn grootvader gezegd heeft.´´Als je moet trekken kan je beter aan je fl**t trekken ´´

Ik heb hun hetzelfde uitgelegd als waar ik deze discussie mee ben begonnen.Maar helaas konden ze die logica niet volgen.Neen ze bleven stuurs met hun dossiers bezig.

Ik kreeg eerder de indruk dat het voor mij tijd was om verder te gaan.Want dat ze nog veel werk hadden.En ze bijgevolg geen tijd hadden om de zever van deze gek te aanhoren.
Hopelijk krijg ik die dossiers te pakken.
En als ze dan nog niet slimmer worden.Ga ik als 20jarige goede klant bij DVV weg met al mijn verzekeringen.
En dat zijn er al wat.
Het is een beetje zoals mijn grootvader gezegd heeft.´´Als je moet trekken kan je beter aan je fl**t trekken ´´

Volgens mij zijn het typtantes.Ik ben er nu al 3x binnen geweest en telkens zitten ze daar.
Wat nog erger is.......Soms zit er nog een 3de bij.
Hoe ik dit moet gaan aanpakken weet ik nog niet.Maar ze gaan iets moeten doen......Anders laat ik hun dit zaakje nog afhandelen en ben ik er mee weg.
Mijn auto is inmiddels in de garage en zal ergens volgende week klaar zijn.
Alles wordt betaald door de verzekering van de tegenpartij.Das al iets
Wat nog erger is.......Soms zit er nog een 3de bij.
Hoe ik dit moet gaan aanpakken weet ik nog niet.Maar ze gaan iets moeten doen......Anders laat ik hun dit zaakje nog afhandelen en ben ik er mee weg.
Mijn auto is inmiddels in de garage en zal ergens volgende week klaar zijn.
Alles wordt betaald door de verzekering van de tegenpartij.Das al iets

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Het is een kantoor van de verzekering DVV.
Ik ken de baas van dat kantoor wel persoonlijk van vroeger toen hij nog jong was.( niet dat hij of ik nu oud zijn)
Maar ik krijg hem voorlopig niet te zien.
Ik ga eerst wachten op dat dossier van de man op het werk.En dan stap ik terug binnen.
Ik ga ook via via het persoonlijk telefoon nummer van de baas te pakken proberen te pakken te krijgen.En hem dit geval is eye to eye uitleggen.
Misschien helpt me dat verder.
We zullen zien.....
De auto wordt momenteel gemaakt door een erkent carrosier.
En daar heb ik dan al 50% van mijn goal mee bereikt.Die andere 50% daar werk ik aan.
Ik houd jullie zeker op de hoogte.
Ik ken de baas van dat kantoor wel persoonlijk van vroeger toen hij nog jong was.( niet dat hij of ik nu oud zijn)
Maar ik krijg hem voorlopig niet te zien.
Ik ga eerst wachten op dat dossier van de man op het werk.En dan stap ik terug binnen.
Ik ga ook via via het persoonlijk telefoon nummer van de baas te pakken proberen te pakken te krijgen.En hem dit geval is eye to eye uitleggen.
Misschien helpt me dat verder.
We zullen zien.....
De auto wordt momenteel gemaakt door een erkent carrosier.
En daar heb ik dan al 50% van mijn goal mee bereikt.Die andere 50% daar werk ik aan.
Ik houd jullie zeker op de hoogte.