Nou valt op zich wel mee zie ik. Ik zat zelf te kijken naar die voor een S2000 omdat die makkelijk leek. Heb je toch gelijk. Algmarijnen zijn toch ergens goed voor. Toch maar ff bestellen dan.
Maik schreef:Ik had een special price op ebay
Honderd doekoe... maar dan wel zonder de stokkies.... dat dan weer wel.... Maar daar hebben we de Algerijn voor!
Ik zal de stokkies vullen met lood voor je, en op een mooie gietstalen baseplate lassen!
Ok Maik, dat bedrijf wil geen geld verdienen. Webshop doet geen internationale orders. Daarvoor moet je aan het einde van de rit, na het invullen van alle gegevens, het inleveren van je geboortecertificaat en het doneren van je organen, ineens mailen.
Plemp die order met een copy paste er in, afwachtende op de rekening en bankgegevens. Dat kan niet. Iets met limewire of paypalbetaling staat in z'n mailtje. Wat dat moet zijn? Maar driftking heeft paypal. Dus teruggemailed dat paypal ok is. Weer een reply van de beste salesman. Dat er 4% extra gerekend worden als ik besluit via Paypal te betalen. Dat wordt hem ook afgerekend. Ja? En nu? Nog geen rekening met verzendkosten, etc.
Zoek het dan maar uit. Snelle service maar het verstand van een zee-egel.