What goes up....

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

stunt

Bericht door Pipo »

allen schreef:Pipo, dat gezien de verhalen over je poetsverslaving en angst voor regen kan ik deze post van je niet serieus nemen. Dat begrijp je toch wel...
Allen, ik begrijp je volkomen :wink: Je doet me denken aan een vrouw die ik onlangs op onze wijkbarbecue sprak. Toen ze hoorde dat die 'blauwe sportkar' van mij was, was haar prompte reaktie: "ha, jij bent die laagvlieger". De enige keren dat zij mij al had zien rijden was aan 20km/u door de wijk :roll: .
Wat ik gedaan heb deed ik voor mezelf, niet voor de erkenning van anderen. En soms bleek 'het verstand op nul zetten' achteraf bekeken een synoniem voor domheid. Dus praat ik er zelden over. (heb er nu al spijt van :( )

En nu back on topic :P Ik begrijp waarom die stuntrijder de Parijse Arc niet uitkoos. Die is 50mt hoog, nog eens 20 meer dan die Amerikaanse kloon :wink:
A thing of beauty is a joy forever!
allen
Contacteer:

Re: stunt

Bericht door allen »

Pipo schreef:Je doet me denken aan een vrouw
Was m'n grapje zo erg dat je zo lelijk tegen me doet? :?

:lol:
Racerke
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Racerke »

Pipo schreef:Dus hou ik me nu in (als zij het ziet :twisted: )
De beste "middenweg", zij tevreden, gij tevreden :lol: 8)
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
Pipo

Bericht door Pipo »

allen schreef:
Pipo schreef:Je doet me denken aan een vrouw
Was m'n grapje zo erg dat je zo lelijk tegen me doet? :?
Yes Allen, dat is het gevaar van het geschreven woord :) Onze gesproken taal is al zo beperkend om emoties over te brengen; letters op papier (in dit geval beeldscherm) zijn helemaal ontoereikend, en soms misleidend. Maar als je er de volgende keer een 'smiley' bij zet, dan beloof ik dat ik lief tegen je zal zijn :wink: (nou ook weer niet te lief, hé. Je mag me dan wel doen denken aan een vrouw, maar zo wanhopig ben ik nou ook weer niet :lol: )
A thing of beauty is a joy forever!
Plaats reactie