Pagina 2 van 5
Geplaatst: 21 jan 2009 9:00
door Elise
Maik schreef:daarbij had ik ook niet zo'n zin om tussen die pauper peugeots te rijden eigenlijk
Elise schreef:Heeft voor een groot deel te maken met de mix aan auto's, polyester en staal mixen niet zo goed.
Zo duidelijker Allen?
Geplaatst: 21 jan 2009 9:24
door allen
Duidelijk Bert. Jammer dat jij over afstand wenst te oordelen over andere autoliefhebbers.

Geplaatst: 21 jan 2009 10:03
door Maik
Mijn opmerking was echter lollig bedoelt, ik ken die gasten met die peusjes vrij goed namelijk, en ik dacht dat ze hier wel aan het meelezen waren, maar ze hebben nog niet gehapt
Ik snap ook niet zo goed waarom staal en polyester niet goed mixt? Als 2 elises tegen elkaar rijden heb je net zoveel schade als dat er zo'n pauperbakje tegen je aan rost lijkt mij

Geplaatst: 21 jan 2009 10:14
door Elise
allen schreef:Duidelijk Bert. Jammer dat jij over afstand wenst te oordelen over andere autoliefhebbers.

Toch raar Allen, wat ik zeg komt grofweg op precies hetzelfde neer als wat Maik zegt.
Alleen onthoud jij je van commentaar voor wat Maik zegt en ik krijg een
En ja, ik oordeel over andere autoliefhebbers, klopt helemaal.
Maar dat doe je
zelf toch ook Allen ?
Ik ben voor Malmedy
NIET verzekerd....dus mocht ik daar een tikje van een ander krijgen, dan zit ik met de schade.
Dan wordt het toch het afwegen van risico's en zit ik persoonlijk liever tussen andere lichte autos en mensen die ik ken.
Daarnaast zijn wij met z'n tweeen, Pascal wil ook graag rijden.
En Pascal rijdt liever niet tussen driftende BMW's.....
Wij nemen dan liever het zekere voor het onzekere.....jammer dat jij hier zo negatief op reageert.
Geplaatst: 21 jan 2009 10:39
door allen
Als er commentaar op Maik was gekomen, stond er een

achter, om de door hem genoemde reden.
Ik oordeel in dat draadje niet over het soort auto's dacht ik. Kan ook niet, want ik rijd zelfs 'graag' mee met verschillende auto's. Mijn beslissing om ergens wel of niet te rijden komt van kijken, ervaringen van mensen die ik serieus kan nemen en het inschatten van m'n eigen niveau. Afgelopen keer op een nat Spa lag het niveau van rijden bijv. veel te hoog voor mij. Ik ben daar geweest, heb er gereden en heb besloten dat voorlopig niet nog een keer te doen.
Alleen meerijden met mensen die je kent is ook niet altijd even makkelijk, want wanneer ken jij ze eigenlijk? Vanachter de computer? Hoeveel mensen kon je de afgelopen keer persoonlijk voordat je naar Malmedy ging

Mag ik aannemen dat jullie dan toch vonden dat de bmwboys afgelopen keer aggressief hebben gereden?
Ik ben benieuwd naar maart. Ik geloof wel in een bak liefhebbers die zuinig zijn op hun 800 kg peugeotje. Sterker nog. Ik ga wat rondjes meebietsen met die kleine witte gifkikkertjes.
Geplaatst: 21 jan 2009 11:06
door Maik
Bert, zeg dan gewoon dat je de rijders niet vertrouwd, en niet dat polyester en staal niet goed mixen...
En het waren trouwens niet alleen driftende bmws, maar ook sevens en speedsters

Geplaatst: 21 jan 2009 11:11
door Gerard
ff wat anders!
Voordat de Speedster in maart het twee dagen op z,n lazer gaat krijgen wil ik nog wat dingetjes laten doen.
O.a. allu radiator, harnasgordel,nieuwe remschijven en blokken.
Ben er alleen nog niet uit welke blokken, heb nu SBSprotrack maar ja die ken je nie meer krijgen.
Pagid??
Geplaatst: 21 jan 2009 11:13
door allen
RS14 Gerard.
Geplaatst: 21 jan 2009 11:14
door Maik
Pagid RS14 of 15, superblokken voor straat-circuit, maar ze hebben ook een superprijs... Je zou ook eens Ferrodo DS3000 kunnen proberen, maar die remmen koud vaak wat minder...
Voor de rest blijft Markv heel positief over de OMP competition blokken, ook voor circuitgebruik. Die zijn ook nog eens erg goedkoop, dus die zou je ook eerst eens kunnen proberen.
Geplaatst: 21 jan 2009 11:23
door allen
Rs14 is iets van 155 voor de voorkant en 145 voor de achterkant. Niet goedkoop idd. Aan de andere kant heb ik er een paar trackdays mee gereden en valt de slijtage (door het lage gewicht wellicht) heel erg mee.
Geplaatst: 21 jan 2009 11:27
door Gerard
Pagid hoor ik veel goeds over.
OMP nog niet aan gedacht.
Hmmm keuzes.
Geplaatst: 21 jan 2009 11:45
door Elise
allen schreef:Mag ik aannemen dat jullie dan toch vonden dat de bmwboys afgelopen keer aggressief hebben gereden?
Ik vind het wel lachen als er iemand gillend de hoek om komt zetten, maar aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat een ander daar onzeker van wordt en liever niet tussen de driftmobielen wil rijden...
Geplaatst: 21 jan 2009 11:47
door gewse
Elise schreef:Daarnaast zijn wij met z'n tweeen, Pascal wil ook graag rijden. En Pascal rijdt liever niet tussen driftende BMW's.....
Er mag helemaal niet gedrift worden
Maar dat viel vorige keer toch ook wel mee ? Alleen tommy in de e36 reed driftend rond... ik kreeg mijn hok niet eens in een drift.. onderstuur ellende
En volgens mij zijn er niet echt dubieuze momenten geweest dat er bijna 2 auto's op elkaar zaten. Wel paar keer auto's in het gras... maar over het algemeen let iedereen wel goed op, wat er voor en achter hem/haar rijdt.
Geplaatst: 21 jan 2009 12:10
door gewse
Daarnaast, als er schade gereden wordt, dan lijkt het mij niet meer dan logisch om ergens paar km verderop gewoon te gaan staan en daar schadeformulier invullen.
Niemand komt daar om z'n auto de kreukels in te rijden (of scheuren in geval van lotus/speedsters).
Geplaatst: 21 jan 2009 12:41
door allen
LOL@Patrick, dat laatste is niet correct imho!
Bert: dan ligt het toch niet aan die 'stalen' dinky toys, maar aan de manier van rijden van een aantal personen. Persoonlijk heb ik mezelf geen 1 keer onveilig gevoeld daar. Kan alleen iedereen die toen heeft gereden complimenteren op het gedrag. Iedereen heeft genoeg ruimte gegeven en gekregen.
GP Elite heeft als het goed is trackdays waar soms nog geen 15 auto's op een circuit als Zandvoort rijden. Voor mij wat saai, maar voor jullie wellicht het overwegen waard. Het schijnt dat je soms ronden lang niemand tegenkomt.