Ik ben verzekerd bij Fortis, via een makelaar in Kontich. Betaal +/- 600€ voor enkel BA voor de speedster.
Mijn makelaar zei zelfs dat het een goedkope wagen was voor verzekeren door lage pk's en toch geringe motorinhoud.
Als je zijn gegevens eens wilt moet je maar eens PM'men
Racerke schreef:Reden verkoop: Heb een grote wagen nodig wegens toekomstige gezinsuitbreiding...
Racerke schreef:Volgende zal een vw scirocco worden
1.4l met 160pk, maar een chip van vw tot 200pk.
Gezien je eerste opmerking had ik toch een beetje een 'gezinsbak' verwacht. Nu is een auto al snel practischer als een speedster, maar de keuze voor een Scirocco zag ik eerlijk gezegd niet aankomen...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Rij ni graag met grote gezinswagens
Grotere wagen is voor mij al ene met achterbank en grotere koffer.
Meer moet da ni zijn, genoeg voor dat er een kinderzitje vanachter geplaatst zou kunne worden
Italianen doen het goed bij ****'s want vorig jaar won de nieuwe Fiat 500. Stemmen kon via de website van Ledorge, een club in Bezons in Frankrijk. Die club organiseert bijeenkomsten voor klassieke auto's en Concours d'Elegances. De Mito versloeg met een neuslengte de nummer 2, Volkswagen Scirocco. Drie werd de Lancia Delta.
Hehe, ben ik al gewoon da ze zeveren over auto's
Mijn vorige auto (peugeot 206cc) vonden ze janettenbak, de speedster vonden ze een matchboxke maar van de scirocco is dat het eerste wa'k hoor
Racerke schreef:Mijn vorige auto (peugeot 206cc) vonden ze janettenbak...
Zo'n ding hebben ook gehad, maar vorig jaar dus ingeruild op een Speedster. Een zwarte met 2.0 16v motor. Gelukkig hadden wij gewone stoffen (zwart/antraciet) bekleding in plaats van dat rood/zwarte bordeelleer...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gerard schreef:Kwam vanmiddag een witte Scirocco tegen. Vooral toen ik er achter stond viel me op dat ie een lekker dik kontje heeft.
Mijn zegen heb je.
Gaat misschien iets langer duren doordat mensen de crisis in hun hoofd hebben.
Hier in NL staan er ook best veel, vergeleken met begin van het jaar. (meestal rond de 10 totaal, nu staan er 11 bij autobedrijven, en 6 particuliere te koop)
De hele autohandel staat op zijn kop, dus ook de speedsters.
Laatst gewijzigd door Smiley op 14 aug 2009 8:35, 1 keer totaal gewijzigd.