hoeveel flessen wijn (zie foto 1) hebben jullie uitgetutterd voor dat je begon

mijn niets ontgaand oog heeft dat weer gezien he

grt stefan & monia
Maik schreef:Geen wijn voor of tijdens een klus als deze hoor, wat denk je wel niet?! Bier en Schotse whisky lijkt er meer opDie hele dag met 2 man die Dominique hier ergens opgeeft voor deze klus kan je dus in twijfel trekken
Dat klopt.Maik schreef:Geen wijn voor of tijdens een klus als deze hoor, wat denk je wel niet?! Bier en Schotse whisky lijkt er meer opDie hele dag met 2 man die Dominique hier ergens opgeeft voor deze klus kan je dus in twijfel trekken
Opelwhiskylinne150 schreef:Maik schreef:Geen wijn voor of tijdens een klus als deze hoor, wat denk je wel niet?! Bier en Schotse whisky lijkt er meer opDie hele dag met 2 man die Dominique hier ergens opgeeft voor deze klus kan je dus in twijfel trekken
Begint een beetje op een Show voor twee mannen te lijken![]()
Nieuwe radiator,...........Boeiend![]()
Welke whisky![]()
Aha, dus daar kwam de groupbuy vandaan.Maik schreef:Door Dominique heb ik nog net op tijd mee kunnen doen aan de volledig aluminium radiator group buy via het vx220 forum (bij Eliseparts.com).
Ik had de buy op het VX220 forum gespot, die was toen echter al afgelopen. Ik heb daarna Geary van Eliseparts een e-mail gestuurd of er nog mogelijkheden waren, die heeft de link op zijn site nog een paar dagen laten staan.Elise schreef: Aha, dus daar kwam de groupbuy vandaan.
Ik had hem zelf gevonden op de website van Eliseparts en was nog net op tijd om er gebruik van te kunnen maken.
(Wacht op mooi weer voordat tie erin gaat)
Misschien een idee dat als iemand ergens een actie tegenkomt dat dat ook hier gepost wordt?
![]()
Dan kunnen de mede clubleden er ook van profiteren.![]()
(Had zelf wel gepost, maar dat was 1 dag voordat de actie afliep...)
Aha, vandaar.Dominique schreef:Ik had de buy op het VX220 forum gespot, die was toen echter al afgelopen. Ik heb daarna Geary van Eliseparts een e-mail gestuurd of er nog mogelijkheden waren, die heeft de link op zijn site nog een paar dagen laten staan.Elise schreef: Aha, dus daar kwam de groupbuy vandaan.
Ik had hem zelf gevonden op de website van Eliseparts en was nog net op tijd om er gebruik van te kunnen maken.
(Wacht op mooi weer voordat tie erin gaat)
Misschien een idee dat als iemand ergens een actie tegenkomt dat dat ook hier gepost wordt?
![]()
Dan kunnen de mede clubleden er ook van profiteren.![]()
(Had zelf wel gepost, maar dat was 1 dag voordat de actie afliep...)
Blijft een verdomd mooi dingMaik schreef:Altijd even het koppie erbij houden als de speedster omhoog gaat dus!