Succes met de verkoop en hopelijk ben je hem snel kwijt

Neem de Fiat, is "gay car of the year 2008".stevenflappy schreef:Alleen jammer dat ze zelf niet meer wisten hoe dat ging bij Volkswagen..... Nee een Golf zal ik nooit kopen!!!! Zeker die nieuwe, die is nog lelijker dan alle vorige. Corsa is een optie, clio ook, 500 Abarth SS heeft de voorkeur.
ohjeetje.. schreef:Neem de Fiat, is "gay car of the year 2008".stevenflappy schreef:Alleen jammer dat ze zelf niet meer wisten hoe dat ging bij Volkswagen..... Nee een Golf zal ik nooit kopen!!!! Zeker die nieuwe, die is nog lelijker dan alle vorige. Corsa is een optie, clio ook, 500 Abarth SS heeft de voorkeur.
Groeten,
Nico
Dat bedoel ik nou! Hou gewoon de Badster voor het ultieme rijplezier! Beter is prijstechnisch niet te koop (zo'n Fiat is gewoon een stuiterbak) en de GTI is voor de lange afstanden gewoon comfortabelerstevenflappy schreef:ohjeetje.. schreef:Neem de Fiat, is "gay car of the year 2008".stevenflappy schreef:Alleen jammer dat ze zelf niet meer wisten hoe dat ging bij Volkswagen..... Nee een Golf zal ik nooit kopen!!!! Zeker die nieuwe, die is nog lelijker dan alle vorige. Corsa is een optie, clio ook, 500 Abarth SS heeft de voorkeur.
Groeten,
Nico
Zegt iemand die beweert dat een Golf beter rijd als een Speedster, man dan rij je pas "GAY (all the years!!!
). Dus nee daar luister ik inderdaad niet meer naar
In zijn achteruit is een Speedster nog sneller
![]()
Nadeel van de grotere Abarths vind ik wel dat de afschrijving zo hoog is altijd, dat valt met de 500 Abarth erg mee
Voor de ****'s onder ons:
160 pk en rond de drie honderd Nm's, rollenbanktest krijg je mee na de ss-kit, laagste Nm tot nu toe is 285!!! Dan maar ****, maar ik rijd niet zo!!!
Krijg ook 2 set's 17 inch wielen, dus de 888's komen hier ook weer op!