Amaai, na dat lang wachten mag het resultaat er zeker zijn
Wielkasten zijn mooi gevuld, en toch nog het comfort van de originele dempers, meer moet dat ni zijn
Herman schreef:Echt een stuk beter om te zien.
Wegligging is nog OK?
Ja idd, hij oogt een stuk mooier nu
Tot op heden nog geen verschil gemerkt met de originele veren..
Denk dat je daarover op Circuit misschen beter kan oordelen..
Maar daar liggen men interesses eigelijk niet zo zeer..
hou het voorlopig op "Vlot" meerijden in het verkeer
Ondertussen al redelijk wa intereur updates.
Speedy is nu voorzien van een HardTop, Hij oogt beetje bruter zo vind ik
_ EInddemper van "Martinb" overgenomen en intussen geplaatst
Klinkt tof. Heb hem wel op men originele lijn laten monteren. Denk dat Martin ze Kat leeg gemaakt was...
En Bedankt voor de Koffie Martin _ HardTop _ Zwarte Stalen Remleidingen _ Originele velgen Matzwart met Beige Rand. (Rand wat bleek uitgevallen, Volgend jaar opnieuw ) _ Interieur volledig in Beige _ Remklauwen in interieurkleur _ Sleepoog in interieurkleur
_ Koplampen en Achterlichten Matzwart gespoten
_ Short-Shifter Moto-concept
KOMENDE in 2010 _ 2.4 inlaat
_ Carbon Center Console + Handle Guards
_ Misschien overstappen op Nitrons, als de geldbuidel nog mee wil
_ AP Big Brake Kit (iemand hier ervaring mee) ??
_ ... ??
nog een turbo spoilertje achterop om het af te maken,
happertjes mogen ook natuurlijk,
maar zon klein achterspoilertje doet het hem ook wel denk ik,
verder smoelt goed ook het plakrandje
Smiley schreef:
Is die lichte rand ongespoten alu, of een plakstrip?
Is Beige gespoten..
Moest wel enkele tinten donkerder zijn om "te matchen" met het interieur en de remklauwen..
Volgende winter worden de randjes herspoten.
Ditmaal in de juiste kleur
Spider schreef:
verder smoelt goed ook het plakrandje
he Frederik,
ziet er geweldig uit, jammer dat je niet met de speedster was toen je de demper ophaalde.
Velgen zien er ook mooi uit zo. Hoe heb je trouwens die interieur delen zwart gemaakt, raamslingers, voetensteuntje etc? is dat ook allemaal gespoten? of geannodiseerd?
gr en veel plezier met de einddemper, mooi geluidje.... inderdaad, de kat was leeg. Maar gelukkig geen kat in de zak gekocht.
Martin
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
martinb schreef:zit die voetensteun van jou vast dan? Die van mij pak je er zo uit?
Dikke kans dat ik iets simpels weer eens compleet gemist heb.
Ik dacht dat de achterkant met 2 scharnieren vastzat, zodat je hem wel kunt verstellen, maar dat de hele bliksemse boel vastzit met bouten tot zelfs onder de auto.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Die van mij zat zo vast zoals Smiley het omschrijft. Ik moest dus inderdaad 4 bouten vanaf de onderkant van de auto losdraaien om dat stuk ballast eruit te gooien Volgens mij zit het zo bij alle standaard voetsteunen van de 2.2.