Nee, het is wel een 4 cilinder. De Clio is op zich leuk, maar het stuur staat werkelijk waar debiel en ik wil of een 4 pitter of een 8 pitter.
Als iedereen nu eens meehelpt Allen aan een koper te helpen. 19K lijkt me toch een mooie prijs voor iets met zoveel nieuw spul er op. Gewoon gelijk instappen en gas geven. Beurtje niet te lang terug gedaan en de apk sinds woensdag zonder ook maar 1 reparatie. Dat vdk de auto kent en in onderhoud heeft lijkt me toch genoeg zekerheid te geven?
Volgens mij heb ik dat netjes vermeld en kun je dat ook op de foto's zien. Het is natuurlijk aan een ander of hij meer waarde hecht aan een perfect glimmend neusje of de technische staat en de aanpassingen aan de auto. En dan nog alles vers ook, want zolang heb ik de wagen niet.
19K lijkt mij dan ook niet veel als je het vergelijkt met die op Marktplaats staat. En voor twijfels heeft belt imho gewoon Jan v/d Kooi op en vraagt hem maar of mijn wagen 'blind' gekocht kan worden. Dat vertrouwen heb ik wel.
Neusje over laten spuiten hoeft niet al teveel kosten. Zeker als je alleen de bumper doet. Paar honderd, gok ik en hoop ik. Moet de mijne ook eens een keer doen. Volgend jaar misschien.
Maar Stephan, dacht je dat Caterham de enige was? Ik beloof je alleen, dat wat ervoor terug zou kunnen komen minstens zo leuk is al een Speedster. Alleen het brandstofverbruik ben ik niet helemaal zeker van, maar dat is bijzaak van de grimas achter het stuur denk ik...