onze vrienden van het C J I B .......... :(
Probeer dit eens.
Voor als het leed geschied is:
http://www.meerts.nl/pages/verkeersboete.html
je bon opsturen, hij vraagt eea op en gaat desnoods in beroep.
Niet geschoten is altijd mis.
http://www.meerts.nl/pages/verkeersboete.html
je bon opsturen, hij vraagt eea op en gaat desnoods in beroep.
Niet geschoten is altijd mis.
Nou Geoff, als ik jou was zou ik voordat die paars/gele enveloppe op de deurmat valt waarin je moet aangeven of je echt de bestuurder was op dat moment (alleen bij extreme overtredingen gebeurt dat) even de pietheintunnel in A´dam doorscheuren... Van de week ook paar keer gedaan en de akoestiek is daar super
Nu kan je nog genieten van de Janspeed dus.......

Nu kan je nog genieten van de Janspeed dus.......

- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
onze vrienden van het
Kijk hier eens:
www.bouwhout.net/images/hout/betonplex.jpg
Even de maat opnemen van je brievenbus, 5cm erbij optellen, op maat laten zagen, RVS spaanplaatschroeven erbij. Het hele setje is binnen 5 minuten gemonteerd (bij voorkeur aan de binnenkant van je voordeur). Werkt zo
Nadeel, wanneer je nog een setje per post wil bestellen niet vergeten het (bezorg) adres van de buren op te geven.
Succes!
www.bouwhout.net/images/hout/betonplex.jpg
Even de maat opnemen van je brievenbus, 5cm erbij optellen, op maat laten zagen, RVS spaanplaatschroeven erbij. Het hele setje is binnen 5 minuten gemonteerd (bij voorkeur aan de binnenkant van je voordeur). Werkt zo

Nadeel, wanneer je nog een setje per post wil bestellen niet vergeten het (bezorg) adres van de buren op te geven.
Succes!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
He Geoffrey,
ik ken die straat ook, er wonen veel mensen in de omgeving.
Als je op deze manier lekker gaat brullen over straat, krijg je het zelfde effect als met de motorfietsen. Staat meneer agent straks bij iedere controle ook geluidsmetingen te doen.
Dat je daar zelfs 50km te hard rijdt is eigenlijk absurd.
Hard rijden kan je ook op de buitenwegen, met bijbehorend sportief geluid.
Hoop in ieder geval voor je dat ze de flitser net aan het installeren waren en dat deze nog niet actief was.
Volgens mij kun je er een hoop voorbanden van kopen.
(geldt die actie trouwens ook voor ons? 300 euro voor banden incl montage en balanseren?)
ik ken die straat ook, er wonen veel mensen in de omgeving.
Als je op deze manier lekker gaat brullen over straat, krijg je het zelfde effect als met de motorfietsen. Staat meneer agent straks bij iedere controle ook geluidsmetingen te doen.
Dat je daar zelfs 50km te hard rijdt is eigenlijk absurd.
Hard rijden kan je ook op de buitenwegen, met bijbehorend sportief geluid.
Hoop in ieder geval voor je dat ze de flitser net aan het installeren waren en dat deze nog niet actief was.
Volgens mij kun je er een hoop voorbanden van kopen.
(geldt die actie trouwens ook voor ons? 300 euro voor banden incl montage en balanseren?)
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
-
- Actief lid