Ha Bas, alles op z'n tijd. Je hebt aan jouw kant mooie wegen, dus zal daar tzt ook weer eens zijn.
Foto's komen idd uit de Alblasserwaard. Dan weet jij waarschijnlijk ook al waar.
Rijden is niet te vergelijken. Je moet er van houden denk ik.
De speedster is eigenlijk heel beschaafd. Ervan uitgaande dat je op scherp rijdt, zijn de koppeling en remmen licht en makkelijk te bedienen. Stuur is wat indirect rond de middenstand wat het overigens, zeker voor de snelweg wel prettig maakt. De stoelen waren voor mij altijd wat hard in de rug omdat ik 0,0 gram vet heb.
Een Caterham blaast op ieder toerental en / of snelheid je oren hoorndol en het vliegwiel is heerlijk licht. Gasrespons is prachtig, maar de auto voelt altijd nerveus aan. Koppeling en remmen zijn erg zwaar en ik moet nog rommelen met de pedalen. Gezien ik niet meer kan sideflippen (stom woord voor tussengas geven met de zijkant van je voet terwijl je op de rem staat). Je kunt er ontzettend voor gaan, maar zodra je uitgespeeld bent, toer je eigenlijk met een km of 100 verder. Simpelweg omdat het blokje zoveel toeren draait.
Ik zie de Caterham als m'n leukste aanschaf ooit, al was ik er wel even zenuwachtig om of ik de juiste beslissing nam.
Oh parkeergarages zijn machtig nu.

Caterham => Britse degelijkheid...