Zwarte velgen kopen

Weetjes en tips voor onze auto.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Is dat Yokohama?
jaydee
Mega lid

Bericht door jaydee »

Oblivion schreef:Is dat Yokohama?
Dat is de genoemde Yokohama A048 (specifiek dat type is een semislick band).

Toyo T1R (straatband):
Afbeelding

Toyo R1R (semislick voor op straat):
Afbeelding

Toyo R888 (semislick):
Afbeelding
Jägertee
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

jaydee schreef:
Oblivion schreef:Is dat Yokohama?
Dat is de genoemde Yokohama A048 (specifiek dat type is een semislick band).
OK dat is duidelijk, geen Yokohama voor mij dan :D
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door vauxhall »

dit is dezelfde wagen als jouw foto

kijk maar naar de nummerplaat
hier zie je dat de kleur duidelijk
chagallblauw is
zelfde als mijn wagen
Bijlagen
speedster striping.jpg
speedster striping.jpg (59.36 KiB) 4711 keer bekeken
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

En daar kom je nu pas mee af Vauxhall :wink:, die moet ik zeker eens in het echt bekijken.
Foto's blijven foto's, eens zien of dit het blauw is wat ik echt wil.

Of kun je misschien foto's van de jouwe laten zien?
Zou ik btw het frame rond het voorste raam mee spuiten? Ik zie dat vele dit niet doen.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Ok, ik ga nu toch denken dat m'n adviezen zinloos zijn, maar een laatste welgemeende poging:
Wat ben jij van plan met je wagen te doen? Banden koop je niet op de looks maar voor het doel waarvoor je ze gebruikt. Vind je het profiel dat daarbij hoort niet mooi, dan heb je pech. Semi's kun je loeihard rijden in de regen als ze op temperatuur zijn en je niet in staande plassen komt. Op temperatuur komen ze echter niet op de straat. :idea:
Als 12 van je vrienden, morgen de trap afspringen, doe jij dat dan ook?

Nee, dat dacht ik al. Bepaal dus waar je de auto voor gebruikt en koop daar de geschikte band voor :!:

--
Daarnaast vind ik best dat je wel een klein beetje vooronderzoek mag verrichten soms. Het zal aan mij liggen. :oops:
Caterham => Britse degelijkheid...
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

allen schreef:Ok, ik ga nu toch denken dat m'n adviezen zinloos zijn, maar een laatste welgemeende poging:
Wat ben jij van plan met je wagen te doen? Banden koop je niet op de looks maar voor het doel waarvoor je ze gebruikt. Vind je het profiel dat daarbij hoort niet mooi, dan heb je pech. Semi's kun je loeihard rijden in de regen als ze op temperatuur zijn en je niet in staande plassen komt. Op temperatuur komen ze echter niet op de straat. :idea:
Neen uiteraard niet. Maar ik ben geen autokenner, als ik oprecht eerlijk ben geef ik toe dat ik WEL op uiterlijk koop, anders had ik in eerste instantie niet voor de speedster gekozen. OK, de spartaanse rijstijl spreekt me ook wel aan. Ik vind zwarte velgen gewoon mooi staan en Yokohama klinkt mij het bekendst in de oren en vrienden rijden daar ook in rond vandaar mijn eerste reactie spontaan Yokohama is. Yokohama heeft toch ook niet enkel en alleen semi's... ? Of is Toyo kwalitatief een beter merk dan Yokohama wil volgens jou?

Ik wil gewoon rustig en veilig kunnen rondrijden bij alle weersomstandigheden. Bij Yokohama heb ik dat al mogen ondervinden, toyo niet. Maar op de foto's afgaand zou ik wel duidelijk Toyo kiezen :wink: .

Ohja om antwoord te geven op: "wat ben jij van plan met je auto te doen?"
Rechtzetten waar ik fouten heb begaan. Wat mij tegelijk het geschikte moment lijkt om de looks op mijn smaak af te stellen.
Ik ben uiteindelijk de enige die met het probleem van een gecrashte speedster zit en ik mag het in mijn eentje gaan klaren. Voorlopig ga ik dagelijks met de fiets naar het werk tot mijn speedster uit de dood opstaat in full glory.

Psychisch is het een serieuze opdoffer geweest om van iedereen te horen "waar is je sportwagen naartoe? haha" om als het ware uitgelachen te worden. Vandaar ik extra moeite wil doen om hem beter te maken dan hij al was om vervolgens met een glimlach terug te kijken en te kunnen zeggen: "gelukkig was het ongeval gebeurd anders had ik nooit zo'n mooie speedster gehad".

Het is even op mijn tanden bijten maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed komt.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

allen schreef:Ok, ik ga nu toch denken dat m'n adviezen zinloos zijn, maar een laatste welgemeende poging:

Nee, dat dacht ik al. Bepaal dus waar je de auto voor gebruikt en koop daar de geschikte band voor :!:

--
Daarnaast vind ik best dat je wel een klein beetje vooronderzoek mag verrichten soms. Het zal aan mij liggen. :oops:
Terug, af in je mand Allen, volgens mij had je de hele draad nog niet gelezen... :wink:
Afbeelding
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

* Vooruit dan maar weer... :evil:
Caterham => Britse degelijkheid...
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Oblivion schreef: Ohja om antwoord te geven op: "wat ben jij van plan met je auto te doen?"
Rechtzetten waar ik fouten heb begaan. Wat mij tegelijk het geschikte moment lijkt om de looks op mijn smaak af te stellen.
Ik ben uiteindelijk de enige die met het probleem van een gecrashte speedster zit en ik mag het in mijn eentje gaan klaren. Voorlopig ga ik dagelijks met de fiets naar het werk tot mijn speedster uit de dood opstaat in full glory.
Allen bedoelde of je met je auto:
- Het hele jaar door gaat rijden.
- Alleen zomers gaat rijden.
- Ook trackdays wilt gaan bezoeken.

Afhankelijk hiervan komt er een bandtype uitrollen, ongeacht het merk, en of je ze mooi vindt. Dat is aan jouw te bepalen.

Zet je er semi's onder alleen omdat het mooi staat, zijn we een beetje bang dat je hier helemaal niet meer komt posten, zodra je je auto weer hebt.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Het smiley, thanks voor het medeleven, sorry zo had ik het niet opgevat.
Iets als trackdays zie je me nooit rijden :D, ik ben gewoon een "normale" jongen die een Speedster wou kopen als wagen. Wat ik wel van plan ben is om het ganse jaar door te rijden, het is de bedoeling om dit als vaste wagen te houden.
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

Dan moet je geen semi`s kopen maar de T1-R is een goede band. Doet het prima met regen en op het droge zijn ze ook niet verkeerd :wink:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Ok op verzoek van de kenners hier aanwezig gaan het dan die T1-R's worden. Komt mij het voordeligste uit :).
donzobar
Lid

Bericht door donzobar »

Wacht al een tijdje op die team dynamics, hier een antwoord van ze:
We are still awaiting stock of your Pro Race wheels. They seem to be taking longer than expected. The Sales Rep will be seeing us tomorrow and hopefully we will get more of an idea of the estimated waiting period.

Terribly sorry for the inconvenience.

Regards

Natasha Theron

dus het kan wel even duren, tot zover dit positieve nieuws rondom
zwarte velgen.

Dirk
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Hoelang ben je erop aan het wachten Dirk?
Plaats reactie