Zwarte velgen kopen
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ok, ik ga nu toch denken dat m'n adviezen zinloos zijn, maar een laatste welgemeende poging:
Wat ben jij van plan met je wagen te doen? Banden koop je niet op de looks maar voor het doel waarvoor je ze gebruikt. Vind je het profiel dat daarbij hoort niet mooi, dan heb je pech. Semi's kun je loeihard rijden in de regen als ze op temperatuur zijn en je niet in staande plassen komt. Op temperatuur komen ze echter niet op de straat.
Als 12 van je vrienden, morgen de trap afspringen, doe jij dat dan ook?
Nee, dat dacht ik al. Bepaal dus waar je de auto voor gebruikt en koop daar de geschikte band voor
--
Daarnaast vind ik best dat je wel een klein beetje vooronderzoek mag verrichten soms. Het zal aan mij liggen.
Wat ben jij van plan met je wagen te doen? Banden koop je niet op de looks maar voor het doel waarvoor je ze gebruikt. Vind je het profiel dat daarbij hoort niet mooi, dan heb je pech. Semi's kun je loeihard rijden in de regen als ze op temperatuur zijn en je niet in staande plassen komt. Op temperatuur komen ze echter niet op de straat.

Nee, dat dacht ik al. Bepaal dus waar je de auto voor gebruikt en koop daar de geschikte band voor

--
Daarnaast vind ik best dat je wel een klein beetje vooronderzoek mag verrichten soms. Het zal aan mij liggen.

Caterham => Britse degelijkheid...
Neen uiteraard niet. Maar ik ben geen autokenner, als ik oprecht eerlijk ben geef ik toe dat ik WEL op uiterlijk koop, anders had ik in eerste instantie niet voor de speedster gekozen. OK, de spartaanse rijstijl spreekt me ook wel aan. Ik vind zwarte velgen gewoon mooi staan en Yokohama klinkt mij het bekendst in de oren en vrienden rijden daar ook in rond vandaar mijn eerste reactie spontaan Yokohama is. Yokohama heeft toch ook niet enkel en alleen semi's... ? Of is Toyo kwalitatief een beter merk dan Yokohama wil volgens jou?allen schreef:Ok, ik ga nu toch denken dat m'n adviezen zinloos zijn, maar een laatste welgemeende poging:
Wat ben jij van plan met je wagen te doen? Banden koop je niet op de looks maar voor het doel waarvoor je ze gebruikt. Vind je het profiel dat daarbij hoort niet mooi, dan heb je pech. Semi's kun je loeihard rijden in de regen als ze op temperatuur zijn en je niet in staande plassen komt. Op temperatuur komen ze echter niet op de straat.![]()
Ik wil gewoon rustig en veilig kunnen rondrijden bij alle weersomstandigheden. Bij Yokohama heb ik dat al mogen ondervinden, toyo niet. Maar op de foto's afgaand zou ik wel duidelijk Toyo kiezen

Ohja om antwoord te geven op: "wat ben jij van plan met je auto te doen?"
Rechtzetten waar ik fouten heb begaan. Wat mij tegelijk het geschikte moment lijkt om de looks op mijn smaak af te stellen.
Ik ben uiteindelijk de enige die met het probleem van een gecrashte speedster zit en ik mag het in mijn eentje gaan klaren. Voorlopig ga ik dagelijks met de fiets naar het werk tot mijn speedster uit de dood opstaat in full glory.
Psychisch is het een serieuze opdoffer geweest om van iedereen te horen "waar is je sportwagen naartoe? haha" om als het ware uitgelachen te worden. Vandaar ik extra moeite wil doen om hem beter te maken dan hij al was om vervolgens met een glimlach terug te kijken en te kunnen zeggen: "gelukkig was het ongeval gebeurd anders had ik nooit zo'n mooie speedster gehad".
Het is even op mijn tanden bijten maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed komt.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Terug, af in je mand Allen, volgens mij had je de hele draad nog niet gelezen...allen schreef:Ok, ik ga nu toch denken dat m'n adviezen zinloos zijn, maar een laatste welgemeende poging:
Wat ben jij van plan met je wagen te doen? Banden koop je niet op de looks maar voor het doel waarvoor je ze gebruikt. Vind je het profiel dat daarbij hoort niet mooi, dan heb je pech. Semi's kun je loeihard rijden in de regen als ze op temperatuur zijn en je niet in staande plassen komt. Op temperatuur komen ze echter niet op de straat.![]()
--

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Allen bedoelde of je met je auto:Oblivion schreef: Ohja om antwoord te geven op: "wat ben jij van plan met je auto te doen?"
Rechtzetten waar ik fouten heb begaan. Wat mij tegelijk het geschikte moment lijkt om de looks op mijn smaak af te stellen.
Ik ben uiteindelijk de enige die met het probleem van een gecrashte speedster zit en ik mag het in mijn eentje gaan klaren. Voorlopig ga ik dagelijks met de fiets naar het werk tot mijn speedster uit de dood opstaat in full glory.
- Het hele jaar door gaat rijden.
- Alleen zomers gaat rijden.
- Ook trackdays wilt gaan bezoeken.
Afhankelijk hiervan komt er een bandtype uitrollen, ongeacht het merk, en of je ze mooi vindt. Dat is aan jouw te bepalen.
Zet je er semi's onder alleen omdat het mooi staat, zijn we een beetje bang dat je hier helemaal niet meer komt posten, zodra je je auto weer hebt.
Het smiley, thanks voor het medeleven, sorry zo had ik het niet opgevat.
Iets als trackdays zie je me nooit rijden
, ik ben gewoon een "normale" jongen die een Speedster wou kopen als wagen. Wat ik wel van plan ben is om het ganse jaar door te rijden, het is de bedoeling om dit als vaste wagen te houden.
Iets als trackdays zie je me nooit rijden

Wacht al een tijdje op die team dynamics, hier een antwoord van ze:
We are still awaiting stock of your Pro Race wheels. They seem to be taking longer than expected. The Sales Rep will be seeing us tomorrow and hopefully we will get more of an idea of the estimated waiting period.
Terribly sorry for the inconvenience.
Regards
Natasha Theron
dus het kan wel even duren, tot zover dit positieve nieuws rondom
zwarte velgen.
Dirk
We are still awaiting stock of your Pro Race wheels. They seem to be taking longer than expected. The Sales Rep will be seeing us tomorrow and hopefully we will get more of an idea of the estimated waiting period.
Terribly sorry for the inconvenience.
Regards
Natasha Theron
dus het kan wel even duren, tot zover dit positieve nieuws rondom
zwarte velgen.
Dirk