Maik schreef:Das balen Gerard... Wat Arno zegt, die immobiliser checken! Dat is een hele kleine moeite, eerst checken of de knop goed staat (ingedrukt dacht ik), als hij het dan nog niet doet even demonteren en de kontakten schoonmaken vanbinnen (vraag maar aan Dominique ).
Hoor je de brandstofpomp aan gaan als je je kontakt aanzet? Zo ja, dan is het niet de immobilizer...
Dit kan ik volledig bevestigen. Motortje draaide keurig rond, maar sloeg niet aan. Zodra je contact aan zet zou je normaal gesproken de benzinepomp moeten horen. Die hoorde ik toen niet.
Kan geen kwaad de impact switch even te opereren. Hij zit met 2x een kruiskopschroef op een lastige plaats (wat niet?) bevestigd. Stekkertje zit met zo'n slimme borging vast.
Je auto staat toch altijd buiten? Indien de plaatjes onder het kogeltje er geoxydeerd uitzien: bij Ivo heb je voor 23,- een nieuwe.
Auto weer terug is nagekeken en uitgelezen. Er is mee proefgereden en nog een keer mee proefgereden. Mogen ze er mee rijden ? Ja, ze mogen er mee rijden. Niks gevonden, auto opgehaald en hem zelf ook ff aan de tand gevoeld maar alles lijkt weer normaal.
Dus voorlopig een mysterie.