Pagina 2 van 2
Geplaatst: 28 jul 2009 18:39
door Dominique
Maik schreef:Das balen Gerard... Wat Arno zegt, die immobiliser checken! Dat is een hele kleine moeite, eerst checken of de knop goed staat (ingedrukt dacht ik), als hij het dan nog niet doet even demonteren en de kontakten schoonmaken vanbinnen (vraag maar aan Dominique

).
Hoor je de brandstofpomp aan gaan als je je kontakt aanzet? Zo ja, dan is het niet de immobilizer...
Dit kan ik volledig bevestigen. Motortje draaide keurig rond, maar sloeg niet aan. Zodra je contact aan zet zou je normaal gesproken de benzinepomp moeten horen. Die hoorde ik toen niet.
Kan geen kwaad de impact switch even te opereren. Hij zit met 2x een kruiskopschroef op een lastige plaats (wat niet?) bevestigd. Stekkertje zit met zo'n slimme borging vast.
Je auto staat toch altijd buiten? Indien de plaatjes onder het kogeltje er geoxydeerd uitzien: bij Ivo heb je voor 23,- een nieuwe.
Ik hoop voor je dat slechts dit je probleem is.
Geplaatst: 29 jul 2009 15:45
door Rallye
Gerard schreef:Tijdelijk C1 rijder. Mag ik me nu nog hier vertonen?
Tuurlijk. Maar dat komt dan vooral door het woordje 'tijdelijk'.
Ben je er al achter wat het probleem is/was?
Geplaatst: 29 jul 2009 17:23
door Gerard
Nee nog niet, gaat allemaal wat langer duren vanwege vakantieperiode.
Geplaatst: 30 jul 2009 14:47
door Gerard
Auto weer terug is nagekeken en uitgelezen. Er is mee proefgereden en nog een keer mee proefgereden. Mogen ze er mee rijden

? Ja, ze mogen er mee rijden. Niks gevonden, auto opgehaald en hem zelf ook ff aan de tand gevoeld maar alles lijkt weer normaal.
Dus voorlopig een mysterie.
Geplaatst: 30 jul 2009 14:59
door allen
En morgen weer een vervolg van het verhaal Gerard?
it breaks down
it will fix itself
it will happen all over again
Geplaatst: 30 jul 2009 15:04
door Gerard
Hoe dan ook er komt altijd een vervolg.
Geplaatst: 31 jul 2009 17:22
door Gerard
Als een zonnetje weer vandaag.
