Nico, chips voor wat?

Mr. Manta, ik neem aan dat jij mijn lompe posting goed op waarde kon inschatten?

Nico, ik denk dat jij mijn posting ietwat verkeerd hebt begrepen.ohjeetje.. schreef:Ik zou me hier niet mee moeten bemoeien, maar de woorden "scheren" en "kam" springen direct naar voren. Dit gaat m.i. te ver. En dan zeg ik het netjes.Elise schreef:Allen, Ik heb jarenlang zaken gedaan met Chinezen (zowel met Chinese bedrijven hier in Europa als direct met China/Taiwan).allen schreef:Toevallig heb ik gisteren meer dan de helft bespaard door m'n sigaar krap 900 meter verder van Caterham te laten voorzien van een exact dezelfde nieuwe startmotor. Geloof mij maar, over logisch nadenken en besparen kun je nog heel wat van me leren!
Als ik die ervaring in 1 woord moet samenvatten : onbetrouwbaar (en dan zeg ik het netjes).
Dus of jij me nog heel wat kunt leren? Ik betwijfel het
(zet de chips klaar en een paar biertjes, harnas aan, wapens binnen handbereik)
Groeten,
Nico
''best'' en ''wel grappig''BBVW schreef:opeens komen de woorden "kots" en "misselijk" bij mij omhoog
Misschien is de sjinees gister toch niet helemaal lekker gevallen.
Aangezien dit het offtopic topic van het jaar gaat worden mijn offtopic antwoord op jouw offtopic vraag Chriszoonvanlinne150 schreef:@stev6:waar slaat jouw onder tekstje op???heb je een c-vette gekocht![]()
Of doel je op bier?dan vinnik 6 liter wel pittig
En idd je bent wel even off-topic bezig met je reclames....