Speedster Z22SE (147pk), Mei 2005
9-3X 2.0T Biopower (240pk), Juli 2010
9-3 Viggen Troll R Coupé (280pk), Maart 2000
XC60 D5 AWD Summum (215pk), April 2012
Rikster schreef:Ik ben voor, liefs op een donker blauwe polo en natuurlijk niet met 3512.
Inderdaad, een mooie donker blauwe polo zou mooi zijn.
Rikster, zeker 10.97 erop?
Het eerste idee vind ik nog steeds gewoon mooi. En ieder met zijn eigen speedsternummer erop maakt het ook nog eens uniek.
Dus als dat mogelijk is, heel graag.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Zag toevallig het topic over het plakken van LOGO' en/of teksten op t-shirts/polo's en dergelijke voorbij komen.
Mochten jullie belangstelling hebben kan ik dat ook allemaal leveren, maar dan geborduurd. Voordeel is dat het netter is en de levensduur veel langer is!!
Mochten er specifieke wensen zijn, niets is te gek hoor, kan dat ook.
Voor meer informatie kijk even op www.miekeskreaateljee.nl en mail of bel gewoon even indien jullie meer informatie willen hebben.
Zag toevallig het topic over het plakken van LOGO' en/of teksten op t-shirts/polo's en dergelijke voorbij komen.
Mochten jullie belangstelling hebben kan ik dat ook allemaal leveren, maar dan geborduurd. Voordeel is dat het netter is en de levensduur veel langer is!!
Mochten er specifieke wensen zijn, niets is te gek hoor, kan dat ook.
Voor meer informatie kijk even op www.miekeskreaateljee.nl en mail of bel gewoon even indien jullie meer informatie willen hebben.
Groet
Fasteddie
Volgens mij is er een groot verschil tussen borduren en bedrukken. Stel dat ik een foto van mijn auto op een t-shirt wil. Ik ben benieuwd hoe je dat met borduren voor elkaar gaat krijgen. Je bent dus inderdaad beperkt tot logo's en teksten.
Borduren is goed voor een logo zoals ik in het verleden op de caps heb geleverd, nadeel is dat je niet hele kleine letters kunt borduren. Ook grote dikke letters zijn niet te borduren.
Met bedrukken heb je veel meer mogelijkheden met vormen en kleuren dus voor t-shirts en polo's jacks is dat uitermate geschikt.
En als je het goed laat bedrukken gaat het net zo lang mee als het t-shirt/polo/ed.