Ja, achter de schermen zit er meer beweging in als je denkt.
Aangeboden is 'shipment free' wanneer de spullen naar één adres gestuurd worden. Gezien het aantal deelnemers denk ik dat dat aantrekkelijk is.
Prijzen zijn in principe ook bekend. Ik zal ze zo in de eerste post zetten.
Alleen erg jammer dat hij alleen de Paypall 'gift' betaling accepteerd vanuit het buitenland. Op zich geen ramp, via bank transfer is ook beslist niet kosteloos.
Ik ben alleen nog niet uit de conversie Euro -> GBP -> Paypal. En Paypal zelf is ongeveer net zo net zo duidelijk in de comissies als de DSB bank.
Goed nieuws van het CF-front:
Productie is zo goed als klaar, op de centre consoles na. Hij heeft besloten daar een betere mal voor te maken.
De totale bestelling is dan ongeveer over 2 weken klaar. Dat zal dan met verpakken en transport 3 weken zijn.
Het goede nieuws is dat hij het gratis naar één adres verstuurd, het slechte is dat er alleen Paypal gift geaccepteerd wordt. Een iets ongunstiger koers schat ik in.
Ik zal asap het hele bedrag overmaken, zodat ik met de wisselkoers die daar uit rolt de waarde per item in Euro's terug kan rekenen.
Dominique schreef:Goed nieuws van het CF-front:
Productie is zo goed als klaar, op de centre consoles na. Hij heeft besloten daar een betere mal voor te maken.
De totale bestelling is dan ongeveer over 2 weken klaar. Dat zal dan met verpakken en transport 3 weken zijn.
Het goede nieuws is dat hij het gratis naar één adres verstuurd, het slechte is dat er alleen Paypal gift geaccepteerd wordt. Een iets ongunstiger koers schat ik in.
Ik zal asap het hele bedrag overmaken, zodat ik met de wisselkoers die daar uit rolt de waarde per item in Euro's terug kan rekenen.
Indien er vragen zijn hoor ik jullie uiteraard.
Met een beetje geluk hebben we dit jaar nog de deurpaneeltjes. Goed geregeld Dominique. Laat maar weten wat het kost en waar de muntjes heen moeten.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo