Zoals in de offerte staat was het een plezierig gesprek
Bij meer dan 20 personen worden de training en kwalificatie wel opgesplitst alleen de finale wordt door maximaal 20 rijders bereden. Iedereen die niet in de top 20 staat kart dus niet in de finale.
Er kan een extra finale bij worden geboekt, maar dat kost dat 15 euro per persoon extra in die extra finale.
De groep opsplitsen in bijvoorbeeld 2 x 12 personen die een eigen grandprix rijden vond ze wel handig gevonden. Echter zaten er overal wat haken en ogen aan organisatorisch.
Kort gezegd: we gaan met 20 rijders! Het is een groep activiteit en dat gaan we als groep doen en niet als 2 aparte groepen
Dan nog iets:
Er kan daar niet contant worden betaald voor drankjes/hapjes ect. Je moet een pas aanmaken en daar geld opzetten en dan kan je bestellen van die pas. Als er tegoed over is krijg je dat natuurlijk weer terug. Is er te weinig tegoed moet je bijbetalen.
Ik zat eerst te denken om 1 pas te maken en iedere rijder 2 keer een drankje te laten bestellen en een keer rond te gaan met bittergarnituur. Dan het totaal bedrag van te voren aan mij over te maken. Dan weet ik ook wie er zeker komt.
Maar als iemand dan een extra drankje wil of zijn/haar supporter moet er alsnog een pas worden aangemaakt. Kortom, erg handig is het niet zo`n systeem voor mij. Om iedereen onbeperkt te laten bestellen en achteraf de rekening te delen is ook geen succes met zo`n grote groep "vreemde". Iedereen heeft een dure auto maar om een drankje af te rekenen valt al niet mee, wat ik zo heb gemerkt bij de maandelijkse meeting...
Een ieder moet dus ook even een pasje halen van te voren en er een tegoed opzetten en later het restbedrag weer even ophalen bij de kassa. Dan kan er niets fout gaan, behalve een laatste plaats met karten, maar dat doe je dan ook helemaal zelf.
Ik ga nu even de openingspost aanpassen. Er kan nog van alles gewijzigd geregeld worden. Dus heb je een idee/opmerking plaats hem maar.
Wil je mee zet je op de reserve lijst, er kan nog iemand afvallen! Afvallen is zowiezo goed voor je kartresultaat als je de kart dood laat vallen in de bochten