Geplaatst: 16 nov 2009 14:31
Kijk eens waar hij al in een spin raakt. Maw, dat had gewoon niet zo gehoeven. Gewoon remmen, daarna even terugschakelen en revmatchen was veel slimmer geweest. Heel and toe had hier niet gehoeven. Zou in zijn geval dan nog sideflippen geweest zijn en ook dat doet hij eigenlijk niet, gezien hij al de auto kwijtraakt voor hij überhaupt daar aan toe zou komen.
Vraagje. Zou z'n wagen misschien geen ABS meer hebben. Hij trapt vrijwel direct na het indrukken van de rem (of misschien wel tegelijkertijd) z'n koppeling in. Dominique misschien nog eens aan Walshy vragen wat er dan gebeurd. Ik heb m'n uitbrander al gratis gehad op Abbeville nadat ik om advies vroeg omdat m'n achterzijde steeds blokkeerde.
--
Nee, klopt toch wel. Auto reed nog rechtuit voor hij die koppeling vrolijk zonder gevoel omhoog liet komen. Prachtfiguur. Imho moet hij dus gewoon remmen en daarna pas terugschakelen. Witte lijn van Stephan blijf ik ook nog wel logisch vinden. De alinea hiervoor mag vergeten worden.
Vraagje. Zou z'n wagen misschien geen ABS meer hebben. Hij trapt vrijwel direct na het indrukken van de rem (of misschien wel tegelijkertijd) z'n koppeling in. Dominique misschien nog eens aan Walshy vragen wat er dan gebeurd. Ik heb m'n uitbrander al gratis gehad op Abbeville nadat ik om advies vroeg omdat m'n achterzijde steeds blokkeerde.

--
Nee, klopt toch wel. Auto reed nog rechtuit voor hij die koppeling vrolijk zonder gevoel omhoog liet komen. Prachtfiguur. Imho moet hij dus gewoon remmen en daarna pas terugschakelen. Witte lijn van Stephan blijf ik ook nog wel logisch vinden. De alinea hiervoor mag vergeten worden.