Opel Speedster Turbo ingeruild op Opel Ampera

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Re: Te Koop Opel Speedster Turbo (4501)

Bericht door Dennizz »

Elise schreef:
Dutch Boy schreef:De (zéér waarschijnlijk) enige nog volledig originele én schadevrije Opel Speedster Turbo is te koop.
Ik dacht dat die van Pipo ook nog redelijk origineel en schadevrij was :roll:
en zeker weten: schoner :wink:

Maar die stond niet meer te koop dacht ik gehoord te hebben...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1093
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen

Bericht door paul »

Heb ik ook gehoord, maar de enige die dat zou kunnen bevestigen
is Pipo zelf (of de nieuwe eigenaar :wink: ).

Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Gebruikersavatar
PeterS
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 31 jul 2008 15:09
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door PeterS »

Als je goed zoekt, staan er nog wel meer schadevrije turbo's te koop
Dolfin Blue Opel Speedster 2.2 uit 2001 en Triumph TR6 uit 1969
Gebruikersavatar
twinturbo
Lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 aug 2007 7:46

Bericht door twinturbo »

Nouuuuuuuuuuuuuu,
Ik gun het je van harte , laat daar absoluut geen misverstand over bestaan maar voor 35.000 euris gaat de zwarte en schadevrije T4446 met slechts 25.713 km op de teller en op splinternieuwe banden bij mij het pand verlaten. :oops:
Hij staat sinds augustus 2007 zo goed als werkeloos in de garage :cry: omdat z'n "baas"veel in het buitenland vertoeft en bovendien frequent door rugproblemen bezocht wordt.
Ik schat dat de auto sinds de aankoop in 2007 van heren (uit Wassenaar),die ook wel actief waren op dit forum, zo'n 2500 km gereden heeft. ( en dat dan wel weer met heel veel plezier :!: )
Weggeven doe ik 'm vast niet want hij staat mij niet in de weg maar als er interesse zou zijn valt er te praten.
:?: :?: :?:
Twinturbo (335CI)
The mind is like a parachute; it only functions when its open.
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

verkocht Turbo

Bericht door Pipo »

Nou, Pipo zijn Turbo is Pipo zijn Turbo niet meer :oops: Ik heb hem 2 maanden geleden verkocht aan een autohandelaar in West-Vlaanderen die al een atmo bezat, en nog een Speedster wou met meer pit. Die zocht al lang naar een Turbo, maar vond er geen enkele goed genoeg.
Heb er mijn volle vraagprijs van gehad, dus kan zeker niet klagen.
Hij is hoofdzakelijk franstalig, dus zal je hem waarschijnlijk niet hier op het forum tegenkomen.

Doet er mij aan denken dat ik nog wat Speedsterstuff heb liggen. Zal het eens te koop stellen.
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

Pipo zei:
Nou, Pipo zijn Turbo is Pipo zijn Turbo niet meer
Mooi voor jouw, maar jammer voor de "Speedster-community" hier dat een kenner ons gaat verlaten en dat ik hem nooit in het echt heb kunnen aanschouwen. Wat ik ervan gezien heb op internet en van gehoord heb, moet hij echt netter dan nieuw zijn geweest. Ik denk dat die handelaar geen tweede zo had kunnen vinden.

Op naar een nieuwe uitdaging ?

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

verkocht

Bericht door Pipo »

Was hij ook. Ik denk niet dat er veel waren die de onderkant van hun motorblok met een tandenborstel poetsten :lol: Er gaat geen week voorbij zonder dat ik er aan denk.
Ik heb wel een nieuwe uitdaging op het oog (begint met een F :wink: ), maar een misgelopen erfenis en het gebrek aan enthousiasme van mijn echtgenote maken de realisatie wat onzeker :evil:
Nou ja, gezien de wat wankele economie, is het misschien beter even de kat uit de boom te kijken.
Mijn kennis staat altijd ter beschikking van het forum, hoor. En ik heb thuis een smeerput en gereedschap. Dus als je hulp nodig hebt kom je maar af. (op eigen risico natuurlijk :twisted: )
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

Pipo zei:
Mijn kennis staat altijd ter beschikking van het forum, hoor.
Goed om te horen :D
En.. wordt het een F. Sierra of een F. Focus :wink:

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

plannen

Bericht door Pipo »

Een F-Mondeo?



Hmmm, toch maar niet :lol: Toch maar een F met wat meer power.

Oh ja, ken nog een mopje in deze trend.

Een man vraagt zijn echtgenote wat zij voor haar Nieuwjaar als geschenk wil hebben. Zegt zijn vrouw bazig: dit jaar wil ik geen boek over diëten meer, geen abonnement voor de sportclub, geen kleedje dat ik achteraf toch moet gaan inruilen omdat het weer eens te klein is. Ik wil eindelijk eens iets met pit onder mij, dat van 0 naar 100 gaat in minstens 5 seconden.

Haar man kocht haar ............................ een weegschaal :)
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

:woship: :woship: :woship:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

Van Speedster T naar Opel Ampera.

Bericht door Dutch Boy »

Na 8 1/2 jaar FUN!! (toch) besloten om voor 'iets' anders te gaan & dat wordt de Opel Ampera (rijdt ook prima, weet ik inmiddels 8) ).

Lathouwers te 's-Hertogenbosch heeft de '4501' vrijwel direct overgenomen, daar komt ie dan ook te koop.

Voor mij is het nu nog ff wachten op de Ampera......
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Orginele zet! Ik weiger (zolang het kan) om voor een elektrische wagen te kiezen want ik vrees dat we het echte einde van de benzine nog zullen meemaken in onze levensperiode.
Ik vind het wel een knappe orginele zet van jou om voor deze blitse Opel te kiezen! Je zult hoe dan ook blijven opvallen in het verkeer.

Er is voor mij slechts 1 toekomstige opvolger voor de speedster. En dat is een gele Lotus Elan die in 2013 uitkomt. Ondertussen blijf ik nog wel een heel aantal jaren van mijn blauwe kleine smurf genieten :).
Speedster 75
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Bericht door jaydee »

Oblivion schreef:Orginele zet! Ik weiger (zolang het kan) om voor een elektrische wagen te kiezen want ik vrees dat we het echte einde van de benzine nog zullen meemaken in onze levensperiode.
Ik kan zo gauw geen quote vinden, maar Jay Leno heeft hier een mooie theorie over. Hij stelt dat de auto het paard gered heeft, door het zware werk over te nemen. Daardoor kon het paard 'vrijkomen' voor hobby en hebben we nog steeds veel paarden, terwijl ze niet meer nodig zijn. Elektrische auto's zullen mogelijk hetzelfde betekenen voor hobbyauto's op benzine. We zullen niet alle benzine opmaken en dan pas gedwongen overstappen, maar we zullen eerder overstappen (dat zie je nu al voorzichtig komen met hybrides en elektrische auto') en dus genoeg benzine overhouden voor klassiekers en hobbyauto's...
Jägertee
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7352
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

De vraag is of er wel genoeg benzinepompen overblijven, als het % waterstof/accucellen auto's gigantisch omhoog gaat.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Je hebt lef om als eerste zo"n auto te gaan aanschaffen met kans op heel veel kinderziektes met deze nieuwe technieken. Ik heb daar van geleerd in de scooterbrache wacht een jaartje of 2 dan zijn de meeste kinderziektes uit zo"n wagen geld bijna voor alle nieuwe moterblokken ontwerpen.
Plaats reactie