Gezocht: Front clam, koplamp RV & radiator
Re: Gezocht: Front clam, koplamp RV & radiator
€750 vragen ze voor dit front bij Barto, ik blijf 't veel vinden voor iets dat beschadigd is en nog moet herspoten worden...

Re: Gezocht: Front clam, koplamp RV & radiator
wie heeft u deze prijs gezegd? ik neem aan eric, de carrossier?Porker schreef:€750 vragen ze voor dit front bij Barto, ik blijf 't veel vinden voor iets dat beschadigd is en nog moet herspoten worden...
anders moet je eens bellen en naar Guy vragen (de echte baas) en een bod doen. dat front stond daar al toen ik daar begon te werken in 2005, dus al minstens 4 jaar. Als er iemand geld voor geeft, denk ik wel dat het weg mag, want zelf kunnen ze er toch nix mee doen, dat staat daar maar in de weg te staan...
ps: heb je ze de groeten gedaan van mij?
da s eigelijk de magazijnier van de garage in Turnhout, dus ze zal wrs wel eerst met Guy gebeld hebben eer er een prijs op te plakken.. Als k van u was, en uw voorkant is niet meer te herstellen, zou k een bod doen, nee heb je, ja kun je krijgenPorker schreef:Ik heb antwoord gekregen van een Bieke, ik heb zeker en vast de groeten gedaan van jou.

- vauxhall
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
als dat de ENIGE schade is aan die voorclam dan valt die prijs van 750euro wel mee, maar meestal moet je in andere hoeken en bevestigingsplaatsen nog andere scheuren gaan zoeken
stond tijd terug nog een zwarte turbo neus bij een andere belgische opel-dealer
dacht 500euro vaste prijs, op foto stond ook maar één beschadeging... kom je daar ter plaatse en vind je nog 5 andere scheuren.... wijselijk laten staan
stond tijd terug nog een zwarte turbo neus bij een andere belgische opel-dealer
dacht 500euro vaste prijs, op foto stond ook maar één beschadeging... kom je daar ter plaatse en vind je nog 5 andere scheuren.... wijselijk laten staan

1000€ voor het spuiten is wat veel, ik denk dat je met 500€ het front kunt laten herstellen, spuiten en plaatsen.Porker schreef:Wat zou dan een realistisch bod zijn voor zo'n (licht beschadigd) front? Hoeveel reken ik voor herspuiten? €1000?
hoeveel je voor dat front mag betalen, kan ik geen prijs op zetten, zo lang ben ik nog niet in het speedstermilieu bezig

maar aangezien je er echt eentje nodig hebt, zou ik proberen om er 500€ op te bieden, dan zijn zij van hun "oude rommel" vanaf en jij hebt een voorkant die een pak goedkoper is dan een originele

- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: