Vanuit een mooi wit dorp wens ik jullie allemaal fijne dagen, veel gezondheid en heel veel Speedsterplezier in 2010!
@ Smiley: Je veters zitten los, dat viel mij gelijk op. Ik neem aan dat je daar de startbaan staat te preparen, hoe vliegt dat nou met die kleine vleugeltjes? Geen last van turbulentie?
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Dat lijkt me een goed plan Stefan. Wanneer je alles in een keer doet (het is er nu goed weer voor, mits je hem binnen kan zetten) is het zeker de moeite waard om de clam te demonteren.
Spuiter........uuuhhh...Richard (ex speedster eigenaar uit Berkel en Rodenrijs dacht ik) al benaderd? De auto van MartinB is van hem geweest en die van Manta79 ook dacht ik. Zien er allebei top uit (de auto's bedoel ik he
Groet, Joop
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Respect voor degene die met dit weer hun Speedy nog buiten laten, kwam er gisteren een tegen in Roosendaal(forumlid??). Hebben jullie allemaal winterbanden?
Ook van mijn kant natuurlijk een hele fijne witte kerst, de wensen voor de jaarwisseling komen volgende week nog wel.
TissiRS schreef:Respect voor degene die met dit weer hun Speedy nog buiten laten, kwam er gisteren een tegen in Roosendaal(forumlid??). Hebben jullie allemaal winterbanden?
Ook van mijn kant natuurlijk een hele fijne witte kerst, de wensen voor de jaarwisseling komen volgende week nog wel.
Moet niet echt gekker worden hoor 'mannen',
eerst Smiley in zijn blote kont,
Dan Joop die bepaalde mannen complimenten begint te geven,
waar is het einde......