achterclam verwijderen
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dat kastje is je alarm! Werkt geloof ik met radar.
Voor het slotje: die heb ik helemaal los gehaald. Om jezelf opnieuw afstellen van het slot bij montage te besparen, kan je de bouten voor dat je ze los maakt met een dun pennetje aftekenen. Dan zet je ze bij montage terug vast waar je ze gemerkt hebt.
Voor het slotje: die heb ik helemaal los gehaald. Om jezelf opnieuw afstellen van het slot bij montage te besparen, kan je de bouten voor dat je ze los maakt met een dun pennetje aftekenen. Dan zet je ze bij montage terug vast waar je ze gemerkt hebt.

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
@Spider, dat is vermoedelijk wat vauxhall bedoelde.
Of ik het er daarna weer inkrijg is een 2e, want dan staat het onder spanning.
Ik ga er nog eens wat kiekjes van nemen, en het aan de binnenkant van mij ogen bekijken.
Ik ga er nog eens wat kiekjes van nemen, en het aan de binnenkant van mij ogen bekijken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Dennizz
Ik wou dat ik zo lang kon klussen aan m`n autoSmiley schreef:@Spider, dat is vermoedelijk wat vauxhall bedoelde.

Even over dat kabbeltje:
Als je de 2 ijzeren plaatjes naar elkaar toe knijpt. Dan haal je zo het kabeltje eruit verwacht ik. De linker dus naar de rechter toe bewegen zo te zien op de foto.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Smiley
De hele unit is eruit:

Alleen die kabel loshalen is bij mijn speedster kansloos. Ik kan er niet bij, en toen de unit eruit was kon ik goed zien dat de kabel strak zit ingesnoerd:

Zal wel prutsen worden bij het weer terug instellen, maar het zij zo.
Ga nu de wielkasten en de diffuser doen, en met een beetje geluk ligt hij er vandaag af.

Alleen die kabel loshalen is bij mijn speedster kansloos. Ik kan er niet bij, en toen de unit eruit was kon ik goed zien dat de kabel strak zit ingesnoerd:

Zal wel prutsen worden bij het weer terug instellen, maar het zij zo.
Ga nu de wielkasten en de diffuser doen, en met een beetje geluk ligt hij er vandaag af.
- Smiley
Dat deel is geregeld.

Laatst gewijzigd door Smiley op 30 dec 2009 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- S. Gonzales
achterclam verwijderen
Goed gedaan Stefan!
Kan best zo hoor, bij mij staan er nu twee motoren in de kamer/keuken waarvan een met kerstverlichting en tot voor een paar dagen geleden met cadeautjes onder de bo.. uuuhhh... motor.
Kan best zo hoor, bij mij staan er nu twee motoren in de kamer/keuken waarvan een met kerstverlichting en tot voor een paar dagen geleden met cadeautjes onder de bo.. uuuhhh... motor.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- Smiley
Ter lering en vermaak, mijn handleiding:
http://www.auto-editie.nl/prive/clamrem ... emoval.doc
@martin, de stofzuigrobot blijft voorlopig uit, anders blijft er niks over van mijn mooie paintjob.
http://www.auto-editie.nl/prive/clamrem ... emoval.doc
@martin, de stofzuigrobot blijft voorlopig uit, anders blijft er niks over van mijn mooie paintjob.