Hoi Sjoerd,
je auto staat héél mooi op z'n pootjes. Tzt (volgend jaar of zo) ga ik ook eens kijken naar spoorverbreders want vooral voor staan die (smalle) wieltjes wat ieletjes naar binnen. Ik denk dat Turbo-spoilertjes eea ook wel wat kunnen camoufleren trouwens. Ook op het verlanglijstje.
Is het met die Eibach set nog enigszins comfortabel rijden - wordt de auto er niet stuiterig van? Staat iig ook erg goed (vooral op die foto schuin van achter, daar staan m.n. de voorwielen perfekt in de kasten).
Ik zal tzt ook eens kijken wat de kosten van een dergelijke operatie zijn om naar 200pk te komen. Het zal hem -qua kosten- wel vooral in de (aanschaf en montage) van de spruitstukken gaan zitten?
Heb je het adres voor de ECU (remap) nog?
Ik heb met een gechipte turbo proefgereden tijdens mijn speurtocht (staat nu ook op het forum te koop) en dat ging toch wel ontzettend hard uit de startblokken - ik kan me dan ook voorstellen dat ik tzt mijn standaard motortje ook eens wat wil kietelen tot boven de 147 pk. 200 'Turbo' pk's maar dan zonder het gevreesde turbogat lijkt me ideaal. Alternatief is een compressor maar ik heb geen idee hoe zich dat kostentechnisch tot elkaar verhoudt. Ik vermoed dat een ('200 pk') compressor duurder is.
Een Janspeed einddemper heb ik alvast, dus het geluid is al op orde...
De expansievatafdekking moet er ook bij mij nog komen maar ik zoek nog naar een elegantere oplossing (sorry Smiley). Jammer dat PeterS zijn kunststof 'doosje' niet in produktie heeft gebracht
Smiley - thx voor de opbergtip, hier ga ik ook eens op letten, vond idd ook dat die tentzak nogal los in de bak ligt.
Groeten,
Geert