Opel GT bestelt

Algemene zaken omtrent onze auto.
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door sooike »

hellspeedster schreef:@sooike
Ik werk nog tot december voor Opel,daarna zoeken we andere mogelijkheden op.
Ik ben inderdaad met het "koopje" van de VAPEV lijst gaan lopen,ik heb een beetje geluk gehad dat ik als eerste gereageerd heb .
Momenteel staat hij bij een carrosseriebedrijf om waarschijnlijk helemaal herspoten te worden aangezien de wagen vol met krassen stond die niet weg te polieren vielen.
Hoop hem over een week of 5 te kunnen gaan afhalen.
Ken jij mij dan?Jij moet dan toch ook op Opel werken aangezien je deze info als buitenstaander niet kan weten?
Net terug van zuid Tirol (Italië)............ :D

Ik ben inderdaad nog tot eind dit jaar een collega van je.

Toen ze je GT hebben buiten geplaats, aan de "recieving", ben ik er nog even naar gaan kijken. Hij had inderdaad wel wat 'gebruikssporen', en onderaan de linker deur een deukje. Uiteindelijk is hier niets mis mee, de directiewagens worden toch steeds als nieuw afgeleverd. Ik dacht wel dat de dealer die je kiest, er voor zorgt dat de wagen als nieuw wordt afgeleverd (spuiten e.d.).
Enkele weken geleden stond er nog een GT in de "ex-Tool", waar men de wagens grondig nakijkt op schade, alvorens ze te koop worden aangeboden, op de linkerachterband stond 0% profiel :shock: , daar was dus niet normaal mee gereden.....................

Voor de prijs die je betaald hebt, krijg je er het dubbele plezier van terug :lol:
Einfach nur ein nackter Sportler
Plaats reactie