Dennizz schreef:Ik merk in de laatste jaren dat er veel meer punten zijn die men gebruikt om de auto op te krikken of hoog te laten staan.
Van de zomer gezien dat m'n speedy omhoog ging op de platic luchthappers voor de koeling van de motorruimte. Die was ook nieuw voor mij
Huh?! Dat ging niet helemaal goed zeker?!
Met die verbazing stond ik ook te kijken en wilde er nog wat van zeggen maar je hoorde wel iets maar geen echte grote krak. Bij een Lotus is het misschien normaal?
Ik dacht nog: ,,het moet goed gaan want dit is de bekenste en meest aangeprezen bandenboer van het speedster forum".
Euhh, kan het zijn dat je het niet helemaal goed gezien hebt? Ik denk dat hij de achterste sterke punten in de diffuser (waar de stevige imbus bouten zitten) gepakt heeft? Anders kan het echt niet goed gaan en heb je zeker schade....
Maik schreef:Euhh, kan het zijn dat je het niet helemaal goed gezien hebt? Ik denk dat hij de achterste sterke punten in de diffuser (waar de stevige imbus bouten zitten) gepakt heeft? Anders kan het echt niet goed gaan en heb je zeker schade....
Dat weet ik zeker, want de diffuser moest er toen nog onder vandaan om de camber af te stellen. Heb zelf nog geholpen om deze te demonteren en te monteren. De auto stond toen al van achter los op de brug.
Op de krikpunten komt de krik natuurlijk niet die op/tussen de brug gerold kan worden of hij tild de hele auto op...
Er zal wel iets zitten waar die op rust als de plaat iets buigt.... Zit me nu te bedenken of die rammel in de bodem toen is ontstaan...
Dennizz schreef:Er zal wel iets zitten waar die op rust als de plaat iets buigt....
Ja, je motorblok
Weet je of de man die je hielp toevallig Jan heette, of was het iemand anders?
Ja, hij was het zelf Waarschijnlijk doet hij dit al jaren zo. Ik ben niet de eerste speedster die daar komt De speedster is sterk op heel veel punten ook een aantal punten totaal niet.
Zit nu even hard te denken of die hem op de punt van het rooster zetten of de brede kant... Dat weet ik niet meer precies (misschien er net tegenaan, maar 1 van m'n eerste gedachten waren: het roostertje gaat eruit springen...)