die jongen nog wa schrik aanjagen hoe durfde
Sneeuw trotseren
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
-
Blitz
Heeft die dan mankementen? :p Het enige mankement wat ik ooit tegenkwam had ik zelf veroorzaakt.Blitz schreef:een gewaarschuwd man is er 2 waard heik was trouwes blij dat ik alle mankementen van de speedster kende vooralleer ik ze ontdekte bij de mijne, was ik al mentaal voorbereid
Ohja en mijn speedster staat onder een afdak gestald. Buiten de kou kan daar niets aan.
Dit is misschien nog iets leuk voor de arme zieltjes die niet tegen de kou kunnen.
http://safetycentral.com/12volcarheat.html
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
De clam fabrikant heeft bij een bepaalde batch lopen slapen, en is er vocht in de clam gebleven.
Normaal gesproken geen probleem, maar bij vriesweer komt dat euvel naar boven, doordat er stukken polyester afbreken, en letterlijk van de auto vallen.
Je kunt er helaas niks aan doen. Totaal onbekend op welke speedsters/vx220's dat het zit, niet te linken aan builtnummer ofzo.
Lijkt gewoon willekeur. De een heeft het wel, en de ander niet.
Het algemene advies is wel om tijdens de winter gebruik te maken van een goede kwaliteit cover over de auto. (als hij niet binnen kan slapen)
Niet om je een slapeloze nacht te bezorgen, maar dit kan het resultaat zijn:

Dat hij onder een afdak staat is al goed
Nu nog een cover
Normaal gesproken geen probleem, maar bij vriesweer komt dat euvel naar boven, doordat er stukken polyester afbreken, en letterlijk van de auto vallen.
Je kunt er helaas niks aan doen. Totaal onbekend op welke speedsters/vx220's dat het zit, niet te linken aan builtnummer ofzo.
Lijkt gewoon willekeur. De een heeft het wel, en de ander niet.
Het algemene advies is wel om tijdens de winter gebruik te maken van een goede kwaliteit cover over de auto. (als hij niet binnen kan slapen)
Niet om je een slapeloze nacht te bezorgen, maar dit kan het resultaat zijn:

Dat hij onder een afdak staat is al goed
Nu nog een cover
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
Je bent de tweede al die daar last van heeft.
Lees dit topic eens door: http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... cable-snap
Misschien dat zo'n replica kabel interesant is, gezien de kostprijs bij opel.
Lees dit topic eens door: http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... cable-snap
Misschien dat zo'n replica kabel interesant is, gezien de kostprijs bij opel.
- Smiley
Die ebay optie bedoelde ik niet.gertje schreef:tja ma ge moet ze nog wel kunnen krijgen de site waar ze op staan is weg
Inschrijven op vx220.org, en dan Wazzer eens vragen wat de gegevens van Tuthil zijn.
Is 220 pond Incl btw voor 2 kabel
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Oké dat was fun :p... Vastgereden met Speedster en BMW van zus. Ondervonden dat de bodemplaat dieper dan de sneeuw ligt die ik heb mogen ruimen.
Daarna de hulp van een tractor en buurtbewoners ingeschakeld die die oprit hebben vrijgemaakt. Nadat de speedster en BMW op hun vertrouwde plekje stonden bleek de tractor vast te zitten dus hebben we die weer mogen voorthelpen. Ooooh sneeuw I love it.
Morgen misschien toch maar eens de bus nemen
. Ik rijdt nu bij wijze van spreken op de bodemplaat ipv banden waardoor aanschaf van winterbanden zelf nutteloos is 
Daarna de hulp van een tractor en buurtbewoners ingeschakeld die die oprit hebben vrijgemaakt. Nadat de speedster en BMW op hun vertrouwde plekje stonden bleek de tractor vast te zitten dus hebben we die weer mogen voorthelpen. Ooooh sneeuw I love it.
Morgen misschien toch maar eens de bus nemen