Pagina 2 van 2

Geplaatst: 14 jan 2011 0:20
door aKra
Ik zal het morgen eens navragen, wel jammer dat je de motor dan niet meer ziet :(

Er zijn nu ook een paar boutjes verroest daar op de cover. Maar ik ben bang dat ik deze niet kan vervangen in verband met de pakking die je dan ook meteen moet vervangen. Slim/niet slim ;)

Geplaatst: 14 jan 2011 5:37
door rayz25
Zal ik ook niet plaatsen als ik jou was gaat weer ten kosten van de warmte afvoer.

En ik heb nog nooit water in mijn bougi gaatjes en hij staat toch echt all 2 jaar buiten. :lol:

Geplaatst: 20 feb 2011 21:08
door Co'tje
Smiley schreef:NGK BKR5EIX = standard
NGK BKR6EIX = 220-260 pk
NGK BKR7EIX = 260+ pk

(copy/paste van Uk forum, zelf ballen verstand van)
Geldt hetzelfde advies voor de SC setup?

Geplaatst: 21 feb 2011 13:22
door the-duke
DBilas schreef mij voor met de standaard originele Opel bougies voor de 2,2 te blijven rijden (als deel van hun garantievoorwaarden).
Betreft een 2.2 turbo dus.

Gr,
The Duke