de kilometertelleromhuizing, zijn daar al prijzen van bekend om die in carbon te hebben?
interieur
-
Blitz
- 911Speedster
- Actief lid
Hoi, ben even aan het zoeken geweest, met DIT, DIT en DIT als resultaat!Dominique schreef:Staat mij ook iets van bij...Smiley schreef:Hadden de duitsers op een gegeven moment niet een full CF afdekkap?
Andere leverancier?![]()
Kom op Smiley, jij bent de linkjes-man... kan mij niet voorstellen dat je dat niet meer kan vinden.
- 911Speedster
- Actief lid
Hier nog de link naar het topic:
LINK
Wie deze gemaakt heeft weet ik niet, Maar qua spiegeling in de ruit lijkt het mij zeer storend.
LINK
Wie deze gemaakt heeft weet ik niet, Maar qua spiegeling in de ruit lijkt het mij zeer storend.
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik roggel het wel, maar wil eerst dat alle items 100% zijn. De spullen zijn tenslotte niet bepaald gratis. 
Set-up zal gelijk zijn als de eerdere g.b.
De lijst met items is overigens gegroeid! oren, splitters, spiegel kappen, full sills, sill guards, en meer.
Verder proef ik uit zijn berichten dat hij het erg druk heeft, dus hou rekening met Engelse levertijden (Tullett uitgesloten)
Wordt vervolgd.
Set-up zal gelijk zijn als de eerdere g.b.
De lijst met items is overigens gegroeid! oren, splitters, spiegel kappen, full sills, sill guards, en meer.
Verder proef ik uit zijn berichten dat hij het erg druk heeft, dus hou rekening met Engelse levertijden (Tullett uitgesloten)
Wordt vervolgd.