Pagina 2 van 2
Geplaatst: 05 mei 2011 6:33
door stefan
over die grafiekjes is er veel geschreven(en met die grafieken doet een tuner wat hij wenst)
uiteindelijk gaat het over het gevoel van de wagen en de verbeterde rijeigenschappen dat lijkt mij het belangrijkste
uiteraard is veel vermogen heel plezant (maar wat ben je met 500 pk en een ezel achter het stuur)
grtz
Geplaatst: 05 mei 2011 6:50
door Smiley
stefan schreef: (maar wat ben je met 500 pk en een ezel achter het stuur)
Een hele snelle ezel

Geplaatst: 28 mei 2011 17:56
door Herman
Deleted
Geplaatst: 28 mei 2011 18:04
door Herman
Deleted
Geplaatst: 28 mei 2011 18:20
door Smiley
Herman schreef:Het lijkt me wel eens een idee om met een stel auto's naar 1 Dyno te gaan voor gelijkwaardige metingen en de Pk/Nm claims van de diverse tuners te vergelijken.
Mij ook wel. Rica.nl eens bellen wat een midagje dyno doet?
Geplaatst: 28 mei 2011 18:39
door Exmantaa
Hey, wat hoor ik hier?? Gaan we het meemaken?

Geplaatst: 29 mei 2011 0:53
door aKra
Op zich lijkt me dat ook wel interessant, en natuurlijk gezellig!

Geplaatst: 29 mei 2011 10:21
door Herman
Deleted
Geplaatst: 30 mei 2011 12:05
door Neetmans
ik weet dat ruud fredriks (dynojet goes) ca 300,- voor een dagdeel vraagt.
in dat dagdeel kunnen ze ca. 10 auto's meten.
We hebben daar al vaker een dagdeeltje bank gedaan, erg plezierig!
Groeten,
Corne
Geplaatst: 30 mei 2011 12:13
door Exmantaa
30,- per auto is dan niet duur.
Mantaclub was meestal €20,- en €40,- voor niet leden in Wateringen.