Pipo schreef:Hi jongens, lang geleden nietwaar
Nee, mijn blauwe Turbo is al meer dan een jaar verkocht.
Maar ik geef toe; het blijft kriebelen onder de leden

Het idee begint te groeien mij terug een Turbo aan te schaffen. Alhoewel ik mijn originele plan, mij een Ferrari 360 Spider te kopen, nog niet opgegeven heb. Liefst van een particulier. Hints zijn welkom (tot 50.000€). Mag met schade zijn.
Bij mijn speurtocht naar deze laatste, stootte ik in Oostenrijk toevallig op een interessant geprijsde rode Turbo met weinig kilometers op de teller. (
of hij met die kleur uit fabriek gekomen is, weet ik niet) Bij navraag bij de verkoper was deze wel zo eerlijk er bij te vermelden dat hij een ongeval had gehad, maar nu als nieuw was hersteld. Het enige dat hij zei was dat hij over kop gegaan was, dat hij het wrak van een Duitser had gekocht, die hem weer uit België had. Vermoedelijk heeft die Duitser hem voor het ongeval gekocht.
Op mijn vraag naar het dashboard nr, mailde de verkoper dat het 4009 was. Als dit een atmo-nr zou zijn, moet het wel één van de allerlaatste zijn geweest die ze gebouwd hebben.
Nu heb ik geen probleem met een goed herstelde wagen, maar dit is geen kleine schade meer. En het lijkt me onwaarschijnlijk dat je een Speedster zonder structurele schade kan doen overslaan. Dus heb ik sterke twijfels bij deze wagen.
Meer weet ik zelf ook niet over het ongeval, en dus ook niet over de toenmalige bestuurder. Ik vermoed dat er wel al wat tijd over gegaan is. Sorry Spider, je zal op je honger moeten blijven zitten