Pagina 2 van 2

Geplaatst: 06 nov 2011 20:45
door terry
tibby schreef:Waar is de tijd dat elke N A rijder gelukkig was met z'n vermogen... :roll:
Hier vliegen de pk's je letterlijk rond je oren op dit forum (en het vx 220 forum). man man toch. :shock:
Grtz
En dat zegt de man met een turbo!!!!
Ik ben "voorlopig" nog tevreden, als ik harder wil pak ik wel mijn 310pk kadett of R1. :D

Geplaatst: 07 nov 2011 13:05
door jaydee
tibby schreef:Waar is de tijd dat elke N A rijder gelukkig was met z'n vermogen... :roll:
Hier vliegen de pk's je letterlijk rond je oren op dit forum (en het vx 220 forum). man man toch. :shock:
Grtz
De Speedster is een stuk betaalbaarder geworden... Dat trekt ander volk aan (zeg ik zonder oordeel)

Geplaatst: 07 nov 2011 14:23
door tibby
Ja, zo van da langharig gespuis :jump:
Grtz :D

Geplaatst: 08 nov 2011 19:52
door Pw
jaydee schreef:
tibby schreef:Waar is de tijd dat elke N A rijder gelukkig was met z'n vermogen... :roll:
Hier vliegen de pk's je letterlijk rond je oren op dit forum (en het vx 220 forum). man man toch. :shock:
Grtz
De Speedster is een stuk betaalbaarder geworden... Dat trekt ander volk aan (zeg ik zonder oordeel)

Jammer dat je geen oordeel velt Jelle, anders hadden we misschien nog ruzie gekregen hier ;) !! haha.

Geplaatst: 08 nov 2011 20:18
door jaydee
Pas maar op Paul, want anders kom ik eerdaags een kop koffie bij je halen!

Re: harrop power

Geplaatst: 10 jun 2015 16:10
door tibby

Re: harrop power

Geplaatst: 12 jun 2015 15:35
door timmyboy55
http://www.fmsrperformance.com/test/ind ... duct_id=74

Die zijn niet duur voor 4 zuigers? :D geen dikkere kop pakking dus! hoeveel vermogen zou je meer kunnen mogen draaien met die zuigers? of waren het de drijfstangen die het eerste het begaven?

Re: harrop power

Geplaatst: 12 jun 2015 19:58
door Smiley
Z22SE is drijfstangen rond de 275, zuigers rond de 300 en zuigerwanden rond de 400.