Pagina 2 van 2

Geplaatst: 20 nov 2011 17:08
door Herman
Deleted

Geplaatst: 21 nov 2011 5:56
door metallic
Herman schreef:Met gemak 266 op de GPS en toen minderen ivm verkeer. Straks met 8500 rev limiter nog een stukje erbij... met een theoretische top van 326km/u.
flauw hoor herman.die mannen blij dat hun badkuipje een beetje op snelheid komt, en natuurlijk stieken nog wat km bij gesmokkeld.
torpedeer je ze gelijk weer naar af met jouw racemonster. :lol:
:lol: gr nico

Geplaatst: 21 nov 2011 17:01
door Herman
Deleted

Geplaatst: 21 nov 2011 22:30
door Zoefke
Bij 210 km/u komen bij mij de punten van het kofferdeksel vooraan omhoog, hebben jullie dat niet?
(Bij Herman zal dat deksel wel vast liggen met iets anders)

Aangezien er redelijk wat zuigkracht bovenaan de auto optreed, is de downforce dan nog zoveel groter dan er geen risico is om los te komen van de grond :?: :shock:

Geplaatst: 21 nov 2011 22:36
door Smiley
Zoefke schreef:Bij 210 km/u komen bij mij de punten van het kofferdeksel vooraan omhoog, hebben jullie dat niet?

Die rubberen doppen eens iets hoger afstellen zou ik zeggen.
Aangezien er redelijk wat zuigkracht bovenaan de auto optreed, is de downforce dan nog zoveel groter dan er geen risico is om los te komen van de grond :?: :shock:
Het is geen vliegtuig :wink:
We hebben iets van 19 kilo lift achteraan, en das niet genoeg om op te stijgen.

Geplaatst: 22 nov 2011 12:55
door Manta79
Vol bepakt en bezakt op de terugweg uit de Eiffel (tent, opblaasbed, opblaasbankstel, tassen, filmmateriaal, parasollen, gereedschap) achter Gonzales hangen die 226 reed, Gonzales wou niet opzij (hij wierp nog afleidingmateriaal af uit zijn cabine)... de Speedster wou nog wel een beetje door hoor. Ik meen op de scangauge 221. En 1 oor die daarbij dicht plopte.

Ries

Geplaatst: 12 mar 2012 10:28
door tibby
Hallo,
Met Dbilas turbo klokte ik 245/250 af. 8)
LOVE MY CAR!
grtz