Zullen we een keer in een Turbo door de Biesbosch gaan. Misschien kunnen we Jans zijn auto gebruiken, wordt daar tenminste ook nog eens mee gereden.

He ba een porscheHendrik-Jan schreef:Ja, te warm en werken. Vanavond rijden met een Porsche 993 cabrio dus dat poetsen wordt morgen (waarschijnlijk). Anders breng ik hem even naar een Turbo rijder, die poetsen graag![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeej Hendrik-janHendrik-Jan schreef:Marcel,
Zullen we een keer in een Turbo door de Biesbosch gaan. Misschien kunnen we Jans zijn auto gebruiken, wordt daar tenminste ook nog eens mee gereden.![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat je ze er niet af hebt gepoetst?jans schreef:Heeeej Hendrik-janHendrik-Jan schreef:Marcel,
Zullen we een keer in een Turbo door de Biesbosch gaan. Misschien kunnen we Jans zijn auto gebruiken, wordt daar tenminste ook nog eens mee gereden.![]()
![]()
![]()
Ben gisteren met de vrouw een eind wezen toeren, maar toen we terug waren ,waren al mijn letters van de pet gewaaid![]()
Heb ik te hard geredenof waren dat plakletters
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jans
jans schreef:
Heeeej Hendrik-jan
Ben gisteren met de vrouw een eind wezen toeren, maar toen we terug waren ,waren al mijn letters van de pet gewaaid![]()
Heb ik te hard geredenof waren dat plakletters
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jans
Inderdaad een geweldige auto die 911. Het was een mooie in originele staat, donker blauw met blauwe kap en blauw leder. Met mijn 418 maanden voel ik mij nog net iets te jong en blijf ik bij de Speedster. Misschien over 240 maanden.Marcel schreef:He ba een porscheHendrik-Jan schreef:Ja, te warm en werken. Vanavond rijden met een Porsche 993 cabrio dus dat poetsen wordt morgen (waarschijnlijk). Anders breng ik hem even naar een Turbo rijder, die poetsen graag![]()
![]()
![]()
![]()
en volgens de liefhebbers, de laatste echte nog wel
:!:
Ik ging lekker poetsen (NIET !!)
Veel plezier...........
Ach wat is te jongHendrik-Jan schreef: Inderdaad een geweldige auto die 911. Het was een mooie in originele staat, donker blauw met blauwe kap en blauw leder. Met mijn 418 maanden voel ik mij nog net iets te jong en blijf ik bij de Speedster. Misschien over 240 maanden.