Pagina 2 van 3

Geplaatst: 26 jun 2005 19:26
door Martin
Hartelijk gefeliciteerd met je derde plek :P jans en op naar de éérste.

Gr, 8) Martin

Ps mag ik ook komen pils drinken :?:

Geplaatst: 26 jun 2005 19:32
door jans
Martin schreef:Hartelijk gefeliciteerd met je derde plek :P jans en op naar de éérste.

Gr, 8) Martin

Ps mag ik ook komen pils drinken :?:
Jij wel :!:

Geplaatst: 26 jun 2005 21:05
door Martin
Jans wat heb je nu gewonnen,paste het in de kofferbak die grote bokaal :lol:



groetjes van catharina

Geplaatst: 26 jun 2005 21:09
door jans
Martin schreef:Jans wat heb je nu gewonnen,paste het in de kofferbak die grote bokaal :lol:



groetjes van catharina
Denk een beker of zo, maar heb er niet opgewacht. Heb zat van dat blik.

jans

Geplaatst: 26 jun 2005 21:18
door jans
Wachten op je beurt

Geplaatst: 26 jun 2005 21:32
door paul
Héé Jans,

3e plek, waanzinnig goed !! :lol:

Ik had Martin vanavond nog even aan de bel en die kon
inderdaad bevestigen dat het wel een erg smal weggetje was
met wel eerrug veel en èèèèrrug `dikke bomen.

Zo'n sprint met een 2-wheel drive, is sowieso al niet gemakkelijk.
(t.o.v. 4-wheel drive)

Dus (Maikel) petjuh af voor deze prestatie.

Als je nog eens naar zoiets gaat, lijkt het mij ook wel leuk om
mee te gaan (om te kijken, want ik heb maar een gewone 2.2 :oops: )

Ga zo door, met de naam van "onze"club hoog te houden.

Groeten,

Paul.

Geplaatst: 27 jun 2005 7:46
door Piet
Wat voor een auto heeft gewonnen?

Geplaatst: 27 jun 2005 8:07
door jans
piet schreef:Wat voor een auto heeft gewonnen?
Hi Piet

óók een speedster , getuned door EDS .De eerste 5 waren allemaal speedsters, daarna reed er van alles, maar tijden boven de 9 sec.
Ben vanmorgen gebeld door Vmax, en zei dat die van de tuner EDS minstens 30 pk méér had.En uiteindelijk ( maar) 0.04 sec sneller.
De banden zijn achteraf bekeken het belangrijkst, reed zelf met 2á3mm
profiel, en 2.3 bar in de banden,dus dat was verre van ideaal :evil:
Had de druk naar 1.7á 1.8 moeten brengen.
De winnaar reed met nóg bredere banden , en zo goed als nieuw.
De wielen spinden dan ook nog in de 2é versnelling.
Op dergelijke gladde baan , zeggen de banden alles :!:

jans

Geplaatst: 27 jun 2005 8:21
door jans
Vanmorgen weer een uitnodiging gekregen van Vmax om mee te doen met de sprints . dit keer wou hij :!: de "" goede banden leveren""
Dus de eerste sponsor heeft zich gemeld :lol:
14 augustus is de datum.Hoop dat ik dan wél kan.Tevens hoop ik dat de Quaife sper er dan onder zit. Scheelt met sprints trouwens niet zoveel!
Alleen in de bochten heb je er het meeste aan.

jans

Geplaatst: 27 jun 2005 10:22
door van dijk
Waar is dat dan Jans? En wat die achterbanden betreft, die waren zo breed dat ze buiten de spatborden kwamen. Misschien kan Jans die foto op de site zetten??

Geplaatst: 27 jun 2005 10:30
door jans
van dijk schreef:Waar is dat dan Jans? En wat die achterbanden betreft, die waren zo breed dat ze buiten de spatborden kwamen. Misschien kan Jans die foto op de site zetten??
Ha Martin

Hij heeft mij vanmorgen gebeld ( Vmax) en het moet niet zo ver zijn als gisteren, hij had het over 10 min rijden.
Het verschil is bredere maar vooral bétere banden, en het feit dat ie 30/40 pk meer heeft, zal op de 1/8 mijl nauwlijks uitmaken.
Alleen bij de 1/4 mijl zal dit invloed hebben.

jans

Geplaatst: 27 jun 2005 11:08
door Piet
De eerste 5 waren allemaal speedsters
Het belangrijkste is dat Speedsters winnen. 8)

Geplaatst: 27 jun 2005 11:16
door jans
piet schreef:
De eerste 5 waren allemaal speedsters
Het belangrijkste is dat Speedsters winnen. 8)
Zo is het Piet :D

Als je mee had gedaan met een 2.2 maakt het helemaal niet zoveel uit Qua tijden :!: Zijn gewoon eerder van hun plaats.Zo zie je maar weer dat
pk's niet altijd de doorslag geeft.

jans

Geplaatst: 27 jun 2005 17:24
door Maarten
reden er nog 4 wiel aangedreven snelle auto's mee?

Of is dat dan een andere klasse ?

Geplaatst: 27 jun 2005 17:32
door jans
Maarten schreef:reden er nog 4 wiel aangedreven snelle auto's mee?

Of is dat dan een andere klasse ?
Hi Maarten

Er reden wel audi's ed mee, maar dat is een andere klasse . ze reden daar met 500 en meer pk's rond en dan met vierwiel aandrijving, die reden daar tussen de 7.1 en 7.8 sec rond.En dat is het voordeel nu op een gladde baan.Ze vliegen weg, terwijl wij een seconde wielspin hebben.

jans