Over de 3-wegs, volgens Nitron: '...always set rebound less stiff than compression in order to maximize tire grip. ...'. Dus dat scheelt al wel wat combinaties. En high en low speed compression mag niet al te veel uit elkaar liggen of beter, kan niet al te ver uit elkaar liggen. Dus je kan wel high speed compression op 20 clicks zetten en low speed op 5, maar in werkelijkheid kunnen ze niet meer dan een aantal kliks van elkaar af liggen. Kan alleen nergens vinden hoeveel

Dus eigenlijk hou je helemaal niet zoveel combinaties over, maar een stuk of 600

En er valt her en der ook wel wat te lezen over met welke combinaties er gereden wordt en daar zit eigenlijk helemaal niet zoveel verschil in. Van de gegevens die ik heb gevonden:
Nitron af fabriek:
- rebound: F10, R10
- compression low: F8, R8
- compression high: F8, R8
Waarden van verschillende set-up's (meeste van Exige's en vrijwel alle voor track days):
- rebound: F 10-14, R 8-11
- compression low: F 2-12, R 4-10 (extreem lage waarden maar een set-up)
- compression high: F 11-14, R 4-7
Ik heb ze nu zo'n beetje op Nitron af fabriek staan en dat is al aardig hard. Net dit weekend d'r onder gezet, dus nog erg weinig eraring. Alles op straat. Het voornaamste probleem is dat alles wel wat begint aan te lopen, maar dat is vooral te wijten aan de velg/band keuze (en de rijhoogte). Ander probleem is leuke bochten te vinden waar je niet al te veel schade hebt als je d'r uit vliegt en een derde probleem is dat je echt asociaal hard moet om een en ander te voelen. Dat gaat je met het nieuwe rijden niet lukken.
Overigens hebben de 1-wegs natuurlijk ook een waarde voor deze variabelen, alleen die is vast ingesteld. Je kan her en der ook wel wat vinden hoe die zijn ingesteld, alleen het daarna terugvertalen van 'rebound is fixed at xx% of compression' naar kliks wordt wat lastiger.
Bovenstaande is mannenlogica achteraf, want ik heb die dingen eerlijk gezegd helemaal niet nodig. Wel weer leuk om je in te verdiepen, want een hobby blijft het.