eibach pro kit
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Hey Roberto, het was niet tegen jou gericht, hoorRoberto-R schreef:voor alle duidelijkheid: ik was via de pm al direct na plaatsing van de advertentie in gesprek met Hitman, jammer dat je je zo achtergesteld voelt....

Privé PM-verkeer is niet zichtbaar voor anderen

Maar goed, bij deze beschouw ik de zaak als afgesloten

A thing of beauty is a joy forever!
nooit heb ik iemand bij de zak gezet maar als je nu bezig bent met iemand via prive berichten kan je toch moeilijk kenbaar maken
waarom dienen dan die prive berichten of heb ik het verkeerd
en afgehandeld of niet ga ik toch bepalen wanneer ze inderdaad verkocht zijn
voel me daar ook niet altijd goed bij
heb een vriend die hier ook onlangs enkele stukken heeft verkocht en heeft hetzelfde meegemaakt ivm de prive berichten en dan reacties van anderen van ik was eerst en die was ook die situatie beu had ik zo begrepen van hem en stelt nu ook niet gemakkelijk weer iets te koop
heb liever geen smet aan mijn hoofd heb altijd iedereen direct betaald en nooit op een prijs gekakt en nu dit
en dat voor die paar euro's volgende keer vliegen ze zoals bij mijn vriend in de schuur
had nog van die engine mount kits liggen (nieuw) die ik voor de helft van de prijs ging verkopen maar heb het nu gehad
waarom dienen dan die prive berichten of heb ik het verkeerd
en afgehandeld of niet ga ik toch bepalen wanneer ze inderdaad verkocht zijn
voel me daar ook niet altijd goed bij
heb een vriend die hier ook onlangs enkele stukken heeft verkocht en heeft hetzelfde meegemaakt ivm de prive berichten en dan reacties van anderen van ik was eerst en die was ook die situatie beu had ik zo begrepen van hem en stelt nu ook niet gemakkelijk weer iets te koop
heb liever geen smet aan mijn hoofd heb altijd iedereen direct betaald en nooit op een prijs gekakt en nu dit
en dat voor die paar euro's volgende keer vliegen ze zoals bij mijn vriend in de schuur
had nog van die engine mount kits liggen (nieuw) die ik voor de helft van de prijs ging verkopen maar heb het nu gehad
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
verkoop
Hitman, ik vond het verder geen discussie meer waard, maar wil toch nog even reageren.
Voor alle duidelijkheid; ik beschuldig je niet van oneerlijke praktijken
Ik wijs er alleen maar op dat naar forumetiquette het gebruikelijk is dat je de vraagprijs voor iedereen zichtbaar vermeld als je iets te koop stelt. (dat bespaart je ook een hoop overbodige vragen
) Voor de rest is het jouw goed recht de prijs te vragen die je goedacht! En wil je verdere onderhandelingen privé voeren via PM dan is dat volkomen in orde.
En laten we nu deze discussie verder voor wat ze is, en verder genieten van onze hobby
Voor alle duidelijkheid; ik beschuldig je niet van oneerlijke praktijken

En laten we nu deze discussie verder voor wat ze is, en verder genieten van onze hobby

A thing of beauty is a joy forever!
verkoop zooi
Zet er gewoon een telefoonnummer bij, en zeg: wie het eerst maalt..........
Valt nog mee dat je niet gebanned wordt, met een discussie zoals deze.....................
opgelost.
Valt nog mee dat je niet gebanned wordt, met een discussie zoals deze.....................
opgelost.