Smiley schreef:speedokus schreef:maar wat doen we nu aan oblivion z,n probleem?

Terry gaat er toch naar kijken?
Kettingkie erop, egr klep schoonmaken en gasklep contacten sprayen en extra vastzetten tegen het trillen.
Dan nog eens kijken wat er overblijft van de problemen.
Jullie hebben mijn tekst op vorige pagina over het hoofd gezien dankzij deze mooie dame bovenaan
De gasklep en sensoren heb ik donderdag zuiver gemaakt. Contact cleaner gebruikt.
Dit had ik gisteren gepost: "Ik ben terug van bij Terry. Na een ritje is hij er zeker van dat het probleem bij de distributieketting zit. Dat zou 900-1000 euro kosten voor te vervangen.
De spanner alleen vervangen leek hem geen goed idee want moest de ketting het begeven zou het door kettingreactie tot 3 keer zoveel kunnen kosten."
Gisterenavond heb ik uit interesse met kameraad de motor opengedraaid en de inhoud beetje proper gemaakt (klein beetje gele smurie). Ook de cover terug wat glanzend gemaakt aangezien hij toch los was.
Aan de distributieketting zag ik visueel op zich niets verkeerd (in zoverre ik ernaar kon kijken zonder het wiel te verwijderen). Maar uiteindelijk kan alleen dat de oorzaak van het probleem zijn. De spanner zat ook nog goed vast.
Komende week breng ik hem binnen bij Terry ter vervanging. Ik laat het liever aan hem over. Autotechniek is niet aan mij besteed.