Ochtend:
http://www.youtube.com/watch?v=IlX0lhEQsmQ
SteV6 in de ochtend:
http://www.youtube.com/watch?v=3ZHzQH_N-3E
Middag, voordat ik m'n rare lijn na de watergoot aanpaste:
http://www.youtube.com/watch?v=vlfkegokpto
EPMA MEI 2013
Re: EPMA MEI 2013
Jägertee
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Re: EPMA MEI 2013
S4 Avant
Re: EPMA MEI 2013
Meer gas geven als je dwarsgaat en het stuur door je handen laten glijden, dan ga je nog meer plezier beleven. Maar altijd leuk dit soort filmpjes, ga 'm zo even afkijken. Heb nu alleen de eerste paar minuten gezien..sooike schreef:Enkele rondjes achter GT3, na de middag rondjes achter jaydee, gefilmd vanin mijn speedster![]()
http://www.youtube.com/watch?v=I3l-NRuhDVI

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Re: EPMA MEI 2013
Om het andere draadje niet te vervuilen hier maar even verder over het dagje EPMA van afgelopen zondag.
Verder wist ik niet dat de Nijl en de Ganges door het EPMA circuit stroomde, maar ik heb het toch echt gezien
Twee speedsters op de baan, en voor de rest wat peugeotjes 106, citroen AXjes, een verdwaalde clio, twee subaru's (een impreza en een forrester
), en twee bmw's die meer achterstevoren stonden dan vooruit kwamen
Ondanks dat mijn R888's op zijn eindje waren (achter begon ik met nog iets meer dan 1.6mm profiel), toch een hoop lol gehad. Onderstuur was er alleen bij te lomp insturen als je net de Ganges over vaarde, voor de rest vooral veel sturen met het gaspedaal
Smiley had misschien het filmpje al gezien op jijbuis, maar hier een stintje in de ochtend toen we nog tegen de klok inreden, geeft een indruk van de nattigheid:
https://www.youtube.com/watch?v=mo5PhI9I2Vo
De terugreis over de heerlijke Belgische wegen met veel spoorvorming en heul veul water was trouwens heel interessant!
Het was druk in het tuinhuisje ja, maar dat kwam vooral omdat iedereen of in de auto zat, of daar binnen. Buiten even gezellig een praatje doen was niet aan te raden...Smiley schreef:Veel tijd in het tuinhuisje doorgebracht Maik?
Verder wist ik niet dat de Nijl en de Ganges door het EPMA circuit stroomde, maar ik heb het toch echt gezien

Twee speedsters op de baan, en voor de rest wat peugeotjes 106, citroen AXjes, een verdwaalde clio, twee subaru's (een impreza en een forrester


Ondanks dat mijn R888's op zijn eindje waren (achter begon ik met nog iets meer dan 1.6mm profiel), toch een hoop lol gehad. Onderstuur was er alleen bij te lomp insturen als je net de Ganges over vaarde, voor de rest vooral veel sturen met het gaspedaal

Smiley had misschien het filmpje al gezien op jijbuis, maar hier een stintje in de ochtend toen we nog tegen de klok inreden, geeft een indruk van de nattigheid:
https://www.youtube.com/watch?v=mo5PhI9I2Vo
De terugreis over de heerlijke Belgische wegen met veel spoorvorming en heul veul water was trouwens heel interessant!

Re: EPMA MEI 2013
Gaaf Maik!
Met wie (welke organisatie) was je daar en had je dat niet even hier kunnen melden?!
Als ik geweten had dat dit zondag was, had ik mee gewild. Mooi man, dwars varen met de Speedster....
Met wie (welke organisatie) was je daar en had je dat niet even hier kunnen melden?!
Als ik geweten had dat dit zondag was, had ik mee gewild. Mooi man, dwars varen met de Speedster....
Jägertee
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Re: EPMA MEI 2013
Het was zeker gaaf of op z'n minst vermakelijk
Het was allemaal nogal last minute geregeld. Ik werd persoonlijk uitgenodigd door de organisator (een soort van lid van de 106/saxo/AX club), of ik nog zin had om aan te sluiten omdat er een paar plekjes vrij kwamen. Ik heb niet heel veel mensen gevraagd uiteindelijk. Volgende keer weer beter. Wie gaat het voor eind deze zomer anders nog eens organiseren?

Het was allemaal nogal last minute geregeld. Ik werd persoonlijk uitgenodigd door de organisator (een soort van lid van de 106/saxo/AX club), of ik nog zin had om aan te sluiten omdat er een paar plekjes vrij kwamen. Ik heb niet heel veel mensen gevraagd uiteindelijk. Volgende keer weer beter. Wie gaat het voor eind deze zomer anders nog eens organiseren?


Re: EPMA MEI 2013
Cool!
Ideale weersomstandigheden
Niet gemakkelijk om op het gaspedaal een Speedster in een drift te houden!
Maik, je moet eens proberen om tegelijk met je linkervoet op de rem te duwen tijdens een drift.
Dan kan je de auto nog iets beter onder controle houden.
En volgende keer kom je even dag zeggen als je langs Antwerpen rijdt hè
Ideale weersomstandigheden

Niet gemakkelijk om op het gaspedaal een Speedster in een drift te houden!
Maik, je moet eens proberen om tegelijk met je linkervoet op de rem te duwen tijdens een drift.
Dan kan je de auto nog iets beter onder controle houden.
En volgende keer kom je even dag zeggen als je langs Antwerpen rijdt hè

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Re: EPMA MEI 2013
Ja, als ik dan ook daadwerkelijk langs Antwerpen rijd wel ja!
Je denkt toch zeker niet dat ik voor mijn lol over Antwerpen rij als ik naar Malmedy moet
Dit keer over Maastricht gereden omdat ik iemand oppikte bij Nijmegen. Terugweg ook over Maastricht gereden, maar dat heb ik gedaan om zo kort mogelijk op die mooie Belgische karresporen zonder ZOAB te rijden, dat ging niet lekker zeg maar met <1,5mm profiel en 2cm water in die karresporen
Links remmen probeer ik soms weleens maar dan kom ik tegen mijn motorieke limitaties aan merk ik, dat worden levensgevaarlijke situaties
Maar hier had ik het eigenlijk wel weer eens kunnen proberen eigenlijk, gemiste kans...
Driften met jouw machientje moet misschien wel iets gemakkelijker gaan trouwens, met je sper, alleen is jouw vermogen aan het elastiekje weer iets minder geschikt voor

Je denkt toch zeker niet dat ik voor mijn lol over Antwerpen rij als ik naar Malmedy moet

Dit keer over Maastricht gereden omdat ik iemand oppikte bij Nijmegen. Terugweg ook over Maastricht gereden, maar dat heb ik gedaan om zo kort mogelijk op die mooie Belgische karresporen zonder ZOAB te rijden, dat ging niet lekker zeg maar met <1,5mm profiel en 2cm water in die karresporen

Links remmen probeer ik soms weleens maar dan kom ik tegen mijn motorieke limitaties aan merk ik, dat worden levensgevaarlijke situaties

Maar hier had ik het eigenlijk wel weer eens kunnen proberen eigenlijk, gemiste kans...

Driften met jouw machientje moet misschien wel iets gemakkelijker gaan trouwens, met je sper, alleen is jouw vermogen aan het elastiekje weer iets minder geschikt voor

