jaydee schreef:Leuk idee, Paul!
En het is zo dichtbij voor mij dat ik wel móet komen natuurlijk
Kunnen we die dag dan ook zelf werkzaamheden uitvoeren? Ik denk aan olie verversen bijvoorbeeld?
Wat is het belang voor Van Voorden? Worden klanten opgeroepen om te komen aapjes kijken? Of moeten we een bijdrage doen voor gebruik van de werkplaats? Of hoop je veel onderdelen aan ons te verkopen?

Het belang van Van Voorden zou zijn evt. wat onderdelen verkoop inderdaad, we kunnen er wat rumoer over maken op internet en FB, maar zeker niet om aapjes te kijken.
En het simpele feit dat ik het zelf leuk zou vinden natuurlijk. Tevens zijn wij altijd in voor Sportieve Opel's of dat nou voor onderhoud en/of verkoop is.
(Ook een beetje om aan te geven dat er ook andere "Opel verdelers" zijn dan die "oplichters" waar jullie het altijd over hebben

En vergeet niet, wij moeten ook elke dag "een centje verdienen" als bedrijf/dealer.)
Of het nou mogelijk is dat iedereen wat aan z'n eigen auto gaat doen weet ik nog niet. We hebben s'morgens de werkplaats ook gewoon open voor klanten op Zaterdagen en niet op elke brug is een Speedster te krijgen. Wil jij een "demo" olie wissel geven met jouw auto aan de rest dan kan dat wellicht, geef die demo dan ook maar meteen aan mijn auto!
Maar hoe we dat soort dingen in gaan vullen moeten we tegen die tijd maar eens kijken.
De rit "achteraf" zoals er net al voorbij kwam ben ik altijd voor in, misschien dat iemand anders die dan uit kan stippelen. (Nander? Jelle?!)
Ik ga het intern in de groep gooien en kom hier op terug.
Augustus of September de voorkeur?!
Gr. Paul