set Rota Grid 17" lichtgewicht velgen matzwart
- Daan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: set Rota Grid 17" lichtgewicht velgen matzwart
Nee, daar had ik al naar gezocht. Anders hadden we twee mensen blij kunnen maken met twee setjes 16/17 

Opel Speedster 2.2 Turbo
Klopt, in die steek helaas niet.....
Ik was ook op zoek naar velgen MET banden omdat onze oude velgen echt aan vervanging toe zijn.. zijn zelfs nog van vorige eigenaar en eigenlijk vinden we die velgen spuuglelijk ik heb daar eindelijk een goede aanbieding van banden gevonden.. is wel zonder velgen maar de banden zijn tenminste niet zo belachelijk duur en t zijn nieuwe, die wilden we sowieso wel hoor! Dus mis is het nog goedkoper als je gewoon op zoek gaat naar goedkope banden en velgen apart van elkaar, soms ben je dan nog goedkoper uit dan bij elkaar.
speed is the key
Winterbanden? De zomer moet nog beginnen!
Nr.0672
Ik snap je reply niet zo goed, ik zoek geen banden hoor, ik bied een set velgen te koop aan.....tesspeed schreef:Ik was ook op zoek naar velgen MET banden omdat onze oude velgen echt aan vervanging toe zijn.. zijn zelfs nog van vorige eigenaar en eigenlijk vinden we die velgen spuuglelijk ik heb daar eindelijk een goede aanbieding van banden gevonden.. is wel zonder velgen maar de banden zijn tenminste niet zo belachelijk duur en t zijn nieuwe, die wilden we sowieso wel hoor! Dus mis is het nog goedkoper als je gewoon op zoek gaat naar goedkope banden en velgen apart van elkaar, soms ben je dan nog goedkoper uit dan bij elkaar.
Bovendien is het bericht gewoon een copy/paste van hier: viewtopic.php?p=95380#p95380 

Jägertee
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ben benieuwd wie ze heeft afgenomen, heb lang zitten twijfelen.
Die rollen straks onder een Astra Opc 

Tja, de Speedster rijders durven het niet aan met die 8J vooraan denk ik. Heb nu zelf de Turbo wielies gehaald.....