beetje dom maar komt hopelijk goed
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: beetje dom maar komt hopelijk goed
Effe de folder er bij gepakt.
Zwart, calipso, brg, colmar en geel = uni kleur.
Manderin, europa, rabiata, capri en le mans = mica.
Zilver = metallic.
Zwart, calipso, brg, colmar en geel = uni kleur.
Manderin, europa, rabiata, capri en le mans = mica.
Zilver = metallic.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Moet je kijken wat een metaaldeeltjesNr.0672
- Smiley
En, staat hij al voor je deur Marc?
Nope.
Richard gaat vanmiddag mee om een aankoopkeuring te doen. Als ie goed is gaat ie mee, als ie niet goed is moet ik op de 1 of andere manier proberen mijn 250 Euro aanbetaling terug te krijgen.
Ben ik blij dat ik 2.03 meter lang ben
Richard gaat vanmiddag mee om een aankoopkeuring te doen. Als ie goed is gaat ie mee, als ie niet goed is moet ik op de 1 of andere manier proberen mijn 250 Euro aanbetaling terug te krijgen.
Ben ik blij dat ik 2.03 meter lang ben

- stefan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
203M dat zal altyd met open dakje zijn..
veel suk6 met de aankoop

grasmaaiers..enz
Klopt idd. Daarom ben ik ook blij dat mijn lengte af-en-toe eens een keer van pas komt
. Normaal gesproken is het alleen maar lastig.

- stefan
aha je bedoelt voor je aanbetaling...ja sorry ik ben maar een belg he .beetje traag van begrip
dat komt wel goed als je richard meeneemt.die kent de speedster wel als zen broekzak

dat komt wel goed als je richard meeneemt.die kent de speedster wel als zen broekzak

grasmaaiers..enz
- Smiley
Helemaal goedmac666 schreef:Richard gaat vanmiddag mee om een aankoopkeuring te doen.

Hey Stefan, is dat nou zelfspot, of probeer je Maik te snel af te zijn?stefan schreef:ja sorry ik ben maar een belg he .beetje traag van begrip![]()

Jägertee
- stefan
o maar ik heb een brede rug hoor lol.
ene ja inderdaad ik was al stiekem op ons MAIKSKE aant wachten
grtzzzzzz( als je in het leven niet meer kan en mag lachen.. tja wat moet je dan doen he.....
ene ja inderdaad ik was al stiekem op ons MAIKSKE aant wachten

grtzzzzzz( als je in het leven niet meer kan en mag lachen.. tja wat moet je dan doen he.....
grasmaaiers..enz
- Maik
Och, die Stefan is niet altijd traag van begrip hoor, alleen als het regent en als het niet regent
Maar het is zo'n
gast, en dat is wat telt!
Mac, pas je wel goed in de speedster? Ik pas net aan met mijn 1.94m. Qua beenruimte heb ik wel nog ietsje over, stoel kan bij mij nog één gaatje naar achteren...
Hopelijk is de speedster toch nog fris genoeg voor het geld en heb je een mooie bolide op de oprit binnenkort.

Maar het is zo'n

Mac, pas je wel goed in de speedster? Ik pas net aan met mijn 1.94m. Qua beenruimte heb ik wel nog ietsje over, stoel kan bij mij nog één gaatje naar achteren...
Hopelijk is de speedster toch nog fris genoeg voor het geld en heb je een mooie bolide op de oprit binnenkort.

De Speedster bekeken en niet goed bevonden.
Alle informatie via PB in samen spraak met verkoper besloten dit niet publiekelijk te posten
aangezien deze zich er niet van bewust was.
@Marc, het was gezellig we hebben nog contact.
Alle informatie via PB in samen spraak met verkoper besloten dit niet publiekelijk te posten
aangezien deze zich er niet van bewust was.
@Marc, het was gezellig we hebben nog contact.
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
- stefan
al goed dat je mee gaan kijken was...
@ maik..ik moet er zowaar een traantje van wegpinken..nee maik ik ben al getrouwd
ook al ben je 2 koppen groter..ik blijf toch sneller,niet met de speedster dan toch he
grtz
naar onze rode komt eenduitser kijken die zeer geïnteresseerd is ik heb hem al wel 50 fotos doorgemaild en een hoop tekst en uitleg maar heb hem ook gezegd eerst kijken en keuren
maar de man moet 750 km enkele rit 6 of 7 juli komt hij af..
@ maik..ik moet er zowaar een traantje van wegpinken..nee maik ik ben al getrouwd

ook al ben je 2 koppen groter..ik blijf toch sneller,niet met de speedster dan toch he
grtz
naar onze rode komt eenduitser kijken die zeer geïnteresseerd is ik heb hem al wel 50 fotos doorgemaild en een hoop tekst en uitleg maar heb hem ook gezegd eerst kijken en keuren
maar de man moet 750 km enkele rit 6 of 7 juli komt hij af..

grasmaaiers..enz
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Gaat het om deze Speedster eigenlijk? Die is vanuit het verleden wel bekend op het forum dan. De ex van Torbeest
Qua kleur vind ik 'm wel overeenkomen met de foto's op autoscout24. Alleen is er in de tussentijd dan weer een balk in de grill teruggeplaatst.
S4 Avant
Ik weet het niet.
Er zit geen softtop bij de auto en hij is in het verleden blauw geweest.
Er zit geen softtop bij de auto en hij is in het verleden blauw geweest.
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)