Die rand zit ook in de orignele stoelen, onder het schuim van de zitting. Deze stoel vorm is specifiek aan Elise/Speedster stoelen om ze altijd laag genoeg te krijgen waarbij rails nog steeds mogelijk zijn. De bodem van de stoel valt op deze manier alsnog 'tussen' de rails.
Exact het probleem met de meeste 'algemene' sport/kuip-stoelen (als die al niet te breed zijn) in deze auto's is dat die vaak deze vorm niet hebben (zijn plat aan de onderkant) en dus 'op' de rails komen en dus mensen hoger in de auto komen als met de normale stoelen..
BTW.. Als mensen relatief goedkoop 'lager' willen zitten, dan kan je overwegen om de originele bekleding/stoel aan te laten passen en het onderste kussen los/verwijderbaar te maken. Dan hou je een vergelijkbare vorm over als de Composite Worx zitting onderin..
Bye, Arno.
Composite Worx Kevlar Seats
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1525
- Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
- Locatie: Woubrugge
- Contacteer:
Re: Composite Worx Kevlar Seats
No-one can hear you scream at 8600 RPM..