Ik vond de Dbilas leuk rijden. Zeker Spider zijn 300 pk versie . Ik zou ook mss alles door Dbilas laten plaatsen (versterkte blok etc.) prijzen vallen mee. En dan uiteindelijk Speerke zijn software erop.
Maargoed, de meneer was al aant het onderhandelen met een andere koper. De kans is dus klein voor mij (ik wil een wissel doen)
Grtz
@Smiley ik zou de zwarte gebruiken voor te raggen (mss op circuit) en de grijze als zomerwagen. (ik vind grijze speedster wel mooi, zeker zoals Sooike zijne er steeds uitziet!)
grtz
@ Alain. Inderdaad, het rijdt vele soepelder. Het vermogen is continue beschikbaar bij lage toeren. Ik heb een paar keer Frederik gevolgd en vond toch dat zijn sc goed van z'n plek kwam
grtz
Smiley schreef:
Zodra die harrop uitvoeringen (400nm) wat meer loskomen moet je het nog maar eens proberen.
Ik vermoed dat het gevoelsmatige verschil tussen een S/C en een dikke turbo ook in dat geval wel zal blijven.
Een S/C zal altijd soepeler en gelijkmatiger gespreid z'n koppel opbouwen/afgeven over een breed gebied en minder een 'schop onder de kont' geven als een turbo die eerder plotseling het koppel met enkele honderden Nm's opkrikt in de ruimte van een paar honderd rpm.
Resulteert gewoon altijd in minder 'whoa!' gevoel omdat wij mensjes nu eenmaal een verandering in acceleratie opmerken en niet zozeer de (constante) acceleratie zelf.