Geen idee. Mijn wagen is nog niet af. (nog aan het wachten op de cilinderkop)
Hoe bevallen de banden voor je??? (zou me schuldig voelen als ze niet goed zijn )
tibby schreef:Geen idee. Mijn wagen is nog niet af. (nog aan het wachten op de cilinderkop)
Hoe bevallen de banden voor je??? (zou me schuldig voelen als ze niet goed zijn )
groeten
Steken er nog maar net op; dus nog niet echt veel mee gereden. Kben toch op de baan gebleven bij dit regenweer dus dat valt al mee :p
tibby schreef:Geen idee. Mijn wagen is nog niet af. (nog aan het wachten op de cilinderkop)
groeten
Kheb er nu nog eens paar keer mee gereden ondertussen en de bandjes bevallen me voorlopig wel
Ik heb 3 jaar lang plezier gehad van een set Sport Maxx TT op de achterwielen van mijn Speedster.
De Conti SC3's die ik nu heb zijn wat stiller, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten
Ik ben benieuwd ik heb ze ook liggen de nieuwe dunlop sport maxx RT volgens dunlop hebben ze iets meer grip dan de oude maxx serie en zijn ze ook nog eens zuiniger ik rijdt eerst de max serie nog 2-3 maandjes op dan laat ik deze monteren heb ik van de winter nog een goede verse band